Riakeo 500

Alle andere Riakeo producten staan op de recent geplaatste video’s zo goed als op dezelfde afstand. In vergelijking met de duurdere boxen vind ik deze toch wel beduidend minder qua spreiding.

Ook erbij gepakt vanwege de prijs, vind het effect leuk. Niet groots. Gewoon een degelijke cake voor erbij.

Mooi effect, dit hoeft ook niet groots. Ben benieuwd hoe deze in de straat is want het geplaatste filmpje lijkt van een behoorlijke afstand gefilmd.

Ik snap de kritiek eerlijk gezegd niet zo goed, ik vind dit toch echt een prima 500 Gr cake voor die prijs, zelf 22 eurie betaald, maar ook 25 is ie dik waard wat mij betreft. Losse cake met verschillende schietrichtingen en nog een leuke finale erin ook, wat zou je nog meer willen...?

Vind het er ook gewoon prima uitzien, vergeet niet dat de kleuren in dit nieuwe filmpje ook niet optimaal zijn vergeleken met de productvideo, en de al eerder genoemde afstand.

Eerder gepost bij de buurtjes.

Is dit eindelijk een consumenten cake waar het tourbillion effect goed uit de verf komt.
Evolution en van de Nat hebben het geprobeerd, Evolution meerdere malen.
Ik ben benieuwd hoe deze in de straat presteert.

Tourbillion/farfalle effect is toch echt heel wat anders. Dit is eerder een crackling palm in een bombette gestopt. Evolution is het niet helemaal lekker gelukt in de 'Twinkling Bauhinia', in de 50mm Memorial Shot een stuk beter. Rubro heeft overigens ook een poging gedaan in een compound, zaten ook een paar schoten in verwerkt met het farfalle effect en daar kwam 'ie wel mooi uit de verf, maar dat was vroeger... nu is die compound niet meer op de markt. Dit is geen farfalle in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Nu ben ik wel benieuwd hoe dat effect er dan uitziet. Ik ken het van naam namelijk niet. Iemand een filmpje? 🙈

Voor de 25 euro die gevraagd wordt zeker niet heel slecht, verwachting was nog erger gezien de importeur waar het vandaan zou moeten komen.

Ik vind deze toch echt wel anders dan die 2 destijds van Evolution:

Voor de prijs best uniek. Ik snap wel dat mensen het als een tegenvaller zien, want als je kijkt naar de andere china films van riakeo lijken de effecten van andere producten groter, dus het kan beter.

Mwah, ik denk dat als je er met Oud & Nieuw thuis in de straat bijna recht onder staat het qua beleving wel mee zal vallen. Dit lijkt van nog best wel een afstandje gefilmd.

Back
Bovenaan