Return of the Phoenix

Hij is dit jaar minder helaas. Andere fluittoon en minder intents dan voorheen. Alsnog lekker rauw hoor, maar niet meer de topper die het was.

In de show van Pyro Freaks Katwijk van dit jaar stonden er 48 tegelijk in de finale. Allemachtig wat een geweld was dat :D Dit blijft een heerlijke cake.

Wat ik cool vind aan deze bak is dat ze als het ware eerst een klein stukje de lucht in worden geschoten en dat ze daarna pas beginnen te vliegen. Mooie fluit, al moet ik zeggen dat de Night Howler van de Lidl (weco) ook wel heel tof is.

Bij mij spinden ze ook aardig. Lekkere rauwe fluit. Had hem persoonlijk nog net iets harder verwacht door filmpjes van afgelopen jaar. Alsnog een klasse pot.

Ik vond deze helaas wat tegenvallen. De fluit was nog steeds lekker rauw, maar zeker niet zo hard als ik in de afgelopen jaren heb ervaren.

Inderdaad! Top fluitbak. Voor niet eens 2 tientjes heb je wel een mooi spektakel in je straat staan. Zeker in meervoud. Vorig jaar 5 keer gehad, had ik er maar meer. Dit jaar de 3 traps fluit in de finale, Maar zit er dik in dat ik ze volgend jaar weer heb, maar dan meer dan 5 :p

Jarenlang per 2 gekocht en geschoten. Maar deze cake gaat dit jaar per 6 geschoten worden! Wat een heerlijke fluitcake is dit zeg

Back
Bovenaan