Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha nu wordt het helemaal gek, zie hieronder wat er bij mooijvuurwerk Rijnsburg is gebeurd... zie pagina 15/16.Bij mooijvuurwerk Rijnsburg verkopen ze hem nog in de losse verkoop voor 109 euro
Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal.
Red Maroon uitgeleverd gekregen! Finally! Ik kreeg eerst een vervanger, maar dat accepteerde ik niet! Ze waren net bezig een levering uit te laden en daar zaten 2 stuks bij! Kreeg nog een bon voor gratis koffie voor het wachten! 1 vervanger voor de Super Syndrome box zelf uitgekozen, op de gok de Extacy of Gold box, tjaa waarom niet?! Voor mij is het wat betreft de Red Maroon afgehandeld! Maar wat een zeer beperkte levering zeg met deze box!
Ik neem aan ook bij mooijvuurwerk. Morgenochtend ga ik gelijk bellen, want vandaag had ik andere prioriteiten (verjaardag zoontje)
Is al sinds dag 1 bekend dat je moet zorgen dat je direct alles in de eerste levering daar binnen moet hebben en dat je anders beter zelf kunt rijden. Was 5 jaar terug al zo en is zo te zien niks veranderd daar.
(Levering van rubro naar winkel bedoel ik dan).