Red Maroon [Uitloop 2019]

Ik kan niet wachten op de films van deze bak jongens! En de ervaringen vooral. In September de sample van dit ding bij Mania live gezien, en ik hoop zóóó dat deze het waar kan gaan maken!

Haha, inderdaad, wat gaat het worden, de topper van de avond of de tegenvaller. Stiekem hoop ik telkens op een film van (een cake van) deze box, puur ter geruststelling haha.

Net belletje vanuit Steenbergen gehad en wordt nog netjes nageleverd.
Maar raar dat dit toch zo loopt? Winkeliers doen kei hard hun best om het goed te maken, maar wie betaald dadelijk de kosten hiervan?

Ik blij dat ik de Red Maroon morgen pas in de planning stond om op te halen:) Bij mij staat deze ergens vooraan in de show. Als er teveel geweld voor zit, valt deze iets weg. 6 elements zit in het midden, W-Strobe-XXL aan het eind.

Bij mooijvuurwerk Rijnsburg verkopen ze hem nog in de losse verkoop voor 109 euro
Hahaha nu wordt het helemaal gek, zie hieronder wat er bij mooijvuurwerk Rijnsburg is gebeurd... zie pagina 15/16.

Nou ik ben nog even terug geweest. En kreeg nu een verhaal dat ze hem niet mochten uitgeven omdat hij te hard zou zijn en daarom afgekeurd is. Als mooijvuurwerk hem uit zou geven zouden ze een flinke boete krijgen! Vind het een raar verhaal.

Ik heb de Red Maroon eind van de ochtend Bij vuurwerkmania Deventer gehaald. Daar hadden ze 'm op voorraad. Lang getwijfeld, maar kon het niet laten.

kom zojuist bij valk vandaan.. heb hem nu ook in de pocket. Die hadden er ook nog een 25 stuks achter in de bunker staan.

Red Maroon uitgeleverd gekregen! Finally! Ik kreeg eerst een vervanger, maar dat accepteerde ik niet! Ze waren net bezig een levering uit te laden en daar zaten 2 stuks bij! Kreeg nog een bon voor gratis koffie voor het wachten! 1 vervanger voor de Super Syndrome box zelf uitgekozen, op de gok de Extacy of Gold box, tjaa waarom niet?! Voor mij is het wat betreft de Red Maroon afgehandeld! Maar wat een zeer beperkte levering zeg met deze box!

Ik neem aan ook bij mooijvuurwerk. Morgenochtend ga ik gelijk bellen, want vandaag had ik andere prioriteiten (verjaardag zoontje)

Is al sinds dag 1 bekend dat je moet zorgen dat je direct alles in de eerste levering daar binnen moet hebben en dat je anders beter zelf kunt rijden. Was 5 jaar terug al zo en is zo te zien niks veranderd daar.

(Levering van rubro naar winkel bedoel ik dan).

We verkopen al jaren Rubro/Mania. Ik hoef niet in details te treden (jij kent het klappen van de zweep), maar "op tijd bestellen" gaat hier echt niet op. Er speelt veel meer dan dat.

Kan er gelukkig 2 ophalen dus ook bij mijn dealer en daar heeft mijn dealer veel moeite voor moeten doen, zijn ze eindelijk uitgeleverd.:wink:

Laatst bewerkt:
Ik heb het filmpje nu 5 keer gekeken en ik heb de 19 pagina's doorgeworsteld maar ik snap alle ophef nog steeds niet. Ik zie een bakje dat er een zooi rode boeketten uitgooit(oh ja, "scala" is geen effect), that's it. Zal wel aan de sample op de demo gelegen hebben maar ik vind dit op video saai, simpel en vooral niet boeiend. Ik ben erg benieuwd naar de (single geschoten) straatfilmpjes volgend jaar.

Back
Bovenaan