Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat die Return of the Phoenix tijdens de verhuizing naar de gewone site weggevlogen is.

Nee, die is niet weg gevlogen.
maar heb ik niet op alle afhaal tijden nog beschikbaar vandaar dat die niet op de gewone site staat.

Stuur me anders even een mailtje, dan kan ik kijken wat er mee mogelijk is

Duidelijk Patrick. Heb vooralsnog geen interesse in de ROTP. Miste 'm alleen op beide sites en dacht ik tip je even.

De klokt tikt langzaam rixhting het einde van de freak actie, je hebt nog tot en met donderdag om te bestellen tegen de freak prijzen!
Daarna is het echt over voor dit jaar..

Ik hier ook een mailtje over gehad, ook ivm het samenvoegen van bestellingen wat gaat plaatsvinden. Mocht ik niet komen opdagen tijdens de afhaaldagen, dan heb ik een hartaanval gehad van het totaalbedrag :p

Ik hier ook een mailtje over gehad, ook ivm het samenvoegen van bestellingen wat gaat plaatsvinden. Mocht ik niet komen opdagen tijdens de afhaaldagen, dan heb ik een hartaanval gehad van het totaalbedrag :p

Een voordeel Kees, ik zet alleen de artikelen erop en geen prijs hahaha

hahaha ja bekend verhaal, dat zal bij mij ook wel zo zijn zit al ruim over de 400 euro thnx Patrick :)

hahaha ja bekend verhaal, dat zal bij ook wel zo zijn. thnx Patrick :)

Ik ga de komende week heel druk aan de gang om alle bestellingen samen te voegen naar 1 afhaalbon.
Dat werkt voor zowel jullie als ons met orderpicken veel makkelijker, daarom zet ik alleen maar de aantallen erop, de rest is minder spannend ( en kan evt thuis front ook niet alles mee krijgen ).
Zodra ik ze af heb ga ik iedereen deze mailen, check hem wel even aub want ook ik maak wel eens een foutje....

Kom nou Vuurwerk Huizen... :copper:

Na 3 jaar foutloze leveringen verwacht ik ook dit jaar de 100% score. Een fout maken door jullie is volgens mij niet mogelijk :D.

(Ff de druk opvoeren :devil: :p)

Ik ga de komende week heel druk aan de gang om alle bestellingen samen te voegen naar 1 afhaalbon.
Dat werkt voor zowel jullie als ons met orderpicken veel makkelijker, daarom zet ik alleen maar de aantallen erop, de rest is minder spannend ( en kan evt thuis front ook niet alles mee krijgen ).
Zodra ik ze af heb ga ik iedereen deze mailen, check hem wel even aub want ook ik maak wel eens een foutje....

Hahahaha, die opmerking over het thuisfront is pijnlijk herkenbaar...

Hier op het thuisfront geen problemen over het bedrag (ik breng de inkomsten per slot grotendeels zelf binnen) maar over de hoeveelheid. Over het sjouwen (m'n vrouw helpt mee), evt. kruit in de woonkamer en het opslaan.
Het bedrag van elke bestelling verwerkt ze netjes in het inkomsten- en uitgavenoverzicht.
Wel zo handig, want al het bestelde vuurwerk houd ik zelf ook bij in een excelsheet. Zo heb ik een dubbelcheck.

Die sheet vertelt mij b.v. dat ik nu 1237 seconden aan vuurwerk heb als ik stuk voor stuk zou afsteken zonder pauzes, er in totaal 1094 shots zijn met een gemiddelde van 16,41 gram/shot, 40 Colpo Thunders meegerekend. Deze laatste statistieken geheel terzijde. :)

Ik heb zelf ook nog nooit geen enkel foutje kunnen ontdekken in m’n bestelde vw en ook al het vuurwerk is netjes en onbeschadigd met het ophalen dus dat zegt al genoeg over Vuurwerk Huizen! Plus een goede service en vrijwel direct contact met Patrick over eventuele wensen, waar altijd een mouw aan te passen is. En het team checkt alles na en helpt evt met gesjouw dozen. Kortom een topzaak eerlijkheid, service en mooie prijzen staan hoog in t vaandel. Kijk er weer reikhalzend naar uit. Patrick weer bedankt voor t afgelopen jaar. Applaus...en nogmaals proficiat voor je vader met z’n 50 jr. Dat gaat gevierd worden met een aantal Stars over Huizen en dan in m’n eigen woonplaats!!

Ik kon het niet laten, net nog een doosje Crazy Tails besteld, waarmee mij mijn kleine maar o zo fijne collectie bij Huizen nu compleet is. Verder de Cruelty, Fast & Furious 1, Golden Thunder, Monster Ride (cakebox) en The Junk besteld. Heel erg bedankt Patrick! Dit jaar het eerste jaar dat ik een deel van mijn collectie hier haal, maar als ik de verhalen lees weet ik zeker dat het helemaal goed gaat komen!

Laatst bewerkt:
geniet van je maandje rust...over 31 dagen verwacht ik hem weer online ;-)

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bestellingen, wij gaan nu hard aan de slag om de aankomende dagen alle afhaalbonnen te maken en die per mail aan jullie toe te sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan