Red Lantern Super Pakket

Heel nice! Deze ga ik zeker proberen aan te schaffen. Gaat niet afgestoken worden, maar wordt een mooie stukje decoratie in huis.

Heerlijk, wat werd ik hier altijd blij van, meterpakketjes... die kon je vaak al in de jaren 80 maand september via het grimmige circuit kopen. Die geur alleen al, zodra hij er is wil ik hem ook.

Hij staat al voor 45 te koop ;)

Het pakket is niet goedkoop maar vergeet niet dat hier heel veel tijd in is gaan zitten om het zo mooi en op het origineel gelijkend te krijgen. Ik denk dat je hier ook best wel even plezier van hebt en ik vermoed dat het kwalitatief ook een stuk beter zal zijn dan een meterpakket van 20-25 Euro. Maar het is een item voor liefhebbers hé, als je er niets om geeft of het te duur vindt laat je het gewoon links liggen.

Dat zal ik ook zeer zeker doen!

Ook eentje besteld voor de volle 50, maar dit wordt toch het langst meegaande stuk vuurwerk wat ik ooit gekocht heb, aangezien ik niet van plan ben deze te gaan stoken, dus het geld meer dan waard. Wordt een mooi item voor in de woonkamer aan de muur.

Wel heeel erg benieuwd naar de straatfilmpjes van dit pakket. Kan daar nu al naar uitkijken😁

Gaaf dat dit gelukt is. Ik kijk uit naar het foto en filmmateriaal van anderen, want zelf besteed ik die 50€ vooralsnog anders..

Ook eentje besteld voor de volle 50, maar dit wordt toch het langst meegaande stuk vuurwerk wat ik ooit gekocht heb, aangezien ik niet van plan ben deze te gaan stoken, dus het geld meer dan waard. Wordt een mooi item voor in de woonkamer aan de muur.

Wel heeel erg benieuwd naar de straatfilmpjes van dit pakket. Kan daar nu al naar uitkijken😁
Ik denk dat dit een goed verkocht maar weinig gestookt product gaat worden :)

Volgens mij kun je er gewoon beter gelijk twee kopen dan heb je er in ieder geval één om te stoken.

Back
Bovenaan