Red Lantern Super Pakket

Een heel groot applaus en compliment voor de ontwerpers, bedenkers, en importeur Wolff vuurwerk. Fantastisch dat jullie dit op de markt brengen. Dit is voor de oudere generatie vuurwerkfreaks zoals ik, echt pure nostalgie. Jullie maken met dit pakket echt heel veel vuurwerk liefhebbers blij, die opgegroeid zijn in de jaren 80/90 met dit vuurwerk in hun jeugdjaren. Ik denk persoonlijk dat dit pakket nog wel eens heel erg snel uitverkocht gaat zijn. Uiteraard is deze limited edition gelijk in bestelling geplaatst, en kijk ik nu al uit naar de nieuwe producten van Red lantern voor volgend jaar.

Heel erg leuk dit!! Die labels hebben er mede voor gezorgd dat bet vuurwerkvirus hier heeft toegeslagen. Met grote ogen in de vuurwerkwinkel starend naar die mooie labels en dan bedenken wat er allemaal uit zou komen. Fantastisch.

Wat is dit geweldig! Dank aan allen die er zoveel energie, tijd en moeite in hebben gestoken met zo'n waanzinnig resultaat. Dit had (en heeft!) heel vuurwerkminnend Nederland nodig: terug naar de gloriedagen.

Wellicht heeft iemand het antwoord, maar waarom is de flashing wheel niet gewoon een zonnetje?

Ziet er gaaf uit! Vind het alleen wel behoorlijk aan de prijs voor wat nostalgische labels... Want voor de uitwerking hoef je het waarschijnlijk niet te doen.

Wat vet dat dit weer op de markt wordt gebracht. Mijn eerste bewuste herinneringen aan de jaarwisseling liggen eind jaren '90. De lokale Schuurmans dealer had pakketten in het assortiment met, als ik het mij het goed herinner, de namen van planeten. Daar zaten onder andere de Pearl en de Cloud Dragon in. Ik kan mij zo voor de geest halen dat we dat pakket met de familie afstaken. Om over de grondbloemen nog maar niet te spreken. De kans is wel aanwezig dat ik hier een exemplaar van ga meepikken.

Das een clownkerstmannetje! Nog steeds enige van de labels die me niet vertrouwd is.

Stomme is wel dat ik, behalve van Green Bamboo (plopplop..) de effecten totaaaaal niet meer weet maar de labels zijn onuitwisbaar in mn geheugen.

Dat stelt de vraag of ik/je dit wel überhaupt moet afsteken. Maar ja, ik verzamelen geen dummy's ofzo, en dan had ik ook zelf labels kunnen printen en om een pleerol plakken.

Maar ja, dit is écht...! Raaaar hè die nostalgie :bonk:🥰

Haha mooi dit hoor, alleen voor de etiketten het overwegen waard.

Als kind die zwermpotjes vaak gezien maar wat er precies uitkwam dat kan ik me niet meer herinneren. De museum dudes kunnen hier vast wel iets mee

Ziet er natuurlijk erg leuk uit, maar waar komt die 50 euro vandaag joh. Bizar!
Hij staat al voor 45 te koop ;)

Het pakket is niet goedkoop maar vergeet niet dat hier heel veel tijd in is gaan zitten om het zo mooi en op het origineel gelijkend te krijgen. Ik denk dat je hier ook best wel even plezier van hebt en ik vermoed dat het kwalitatief ook een stuk beter zal zijn dan een meterpakket van 20-25 Euro. Maar het is een item voor liefhebbers hé, als je er niets om geeft of het te duur vindt laat je het gewoon links liggen.

Back
Bovenaan