Red Lantern Super Pakket

De informatie van Heistek bevat vele onjuistheden en lijkt mogelijk gebaseerd te zijn op eigen interpretaties, fragmenten van bezoeken aan importeurs en/of speculaties van winkeliers. Het is verstandiger om te wachten tot de producten beschikbaar zijn in de winkels, in plaats van te speculeren.

En natuurlijk wel dat er tijdens de jaarwisseling honderden en honderden pakketten gestookt gaan worden!

Vele onjuistheden 🤨
Geen idee waar je die vandaan haalt.

De romeinse kaars in het pakket is geen romeinse kaars meer .... want die mogen niet meer in nl .

En volgens mij geef ik aan dat ik niet weet of bijvoorbeeld de springjoy doet wat deze vroeger deed

dus ja heel veel onjuist heden 😱

o en dat er met mij veel meer zijn die deze set niet aanschaffen om te stoken ... ik hoop dat ik dat mis heb dan komen er namelijk lekker veel videos

snap niet echt waarom de draaizon nu een knetterlint is...dat mag toch nog best. Nou ja, meesten zullen het toch niet afsteken. Al zou het leuk zijn het te vergelijken met de oude versies, geen bericht gelezen dat daar ook op gelet is.

Met de draaizon zit het ongeveer net zo als met de Stijgtollen.

Niet verboden in het RACT maar óók een importeurs besluit om items die bij onjuist gebruik voor gevaar en ongelukken kunnen zorgen, niet meer te importeren.

Kortom: Waarom
Single Shots met knal verbieden als je brandende Ninja Sterren van rond de 1000 graden Celsius blijft importeren?!

Beetje slecht voorbeeld idd, omdat het natuurlijk totaal geen draaizon is (terwijl dat wel had gekund, plús ouderwets spijkertje! Dát was nostalgie geweest!) en daarom minst recht doet aan vroeger.

Beetje slecht voorbeeld idd, omdat het natuurlijk totaal geen draaizon is (terwijl dat wel had gekund, plús ouderwets spijkertje! Dát was nostalgie geweest!) en daarom minst recht doet aan vroeger.
Tenzij het pakket onder cat 1 moet vallen

Dit is ondertussen toch wel een veelbesproken nieuwkomer en volgens mij hebben veel liefhebbers er al een of meerdere in bestelling staan wat toch duidelijk laat zien dat hiermee een behoefte ingevuld wordt. Ik hoop dat de liefhebbers die dit project gerealiseerd hebben, en daar erg veel tijd en moeite ingestoken hebben, op deze voet doorgaan en de komende jaren nog veel meer van deze hebbedingen op de markt brengen!

Dit is ondertussen toch wel een veelbesproken nieuwkomer en volgens mij hebben veel liefhebbers er al een of meerdere in bestelling staan wat toch duidelijk laat zien dat hiermee een behoefte ingevuld wordt. Ik hoop dat de liefhebbers die dit project gerealiseerd hebben, en daar erg veel tijd en moeite ingestoken hebben, op deze voet doorgaan en de komende jaren nog veel meer van deze hebbedingen op de markt brengen!
Ja dat hoop ik ook! Er zijn nog genoeg leuke dingen die gereproduceerd kunnen worden, al zijn veel jeugdherinneringen inmiddels verboten. Ook al zou er een dummy pakket worden gemaakt van producten van vroeger zou ik het nog kopen. Maar dan wel graag met crepe papier etc

Back
Bovenaan