Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

Wauw! Gewoon wauw! Zodra ik deze in een webshop tegenkom is ie van mij!
Het tempo is zoo goed uitgewerkt! Prachtig eindsalvo.

Nu snap ik de hype van Mike en de hints die achtergelaten werden dat dit een hele dikke bak moest worden. Met ervaring en toekomst dat Hello Fireworks!

Heerlijke bak! En ik moet zeggen dat ik vandaag meer verrassingen voorbij heb zien komen van Hello. Lekker bezig!

Ziet er top uit, maar ben een beetje bang voor de prijs. Er vanuit gaande dat dit kartonnen bombettes/whistle tubes zijn zal dit niet goedkoop zijn om te produceren. Maar ik laat me graag verrassen!

Ziet er top uit, maar ben een beetje bang voor de prijs. Er vanuit gaande dat dit kartonnen bombettes/whistle tubes zijn zal dit niet goedkoop zijn om te produceren. Maar ik laat me graag verrassen!
Nu is er helemaal geen vergelijkbaar product meer op de markt dus beter duur dan niet te koop. Dat wil niet zeggen dat iedere prijs acceptabel is natuurlijk, het moet wel in het redelijke blijven (niet zoals de Opera House). En we zijn en blijven "Hollanders" en freaks dus eigenlijk met het gewoon goedkoop zijn :P

Het venijnige is, je wil deze in meervoud hebben als deze bak goed blijkt te zijn! Daar gaat weer een happie uit je budget!

Doet me beetje denken aan screaming elevator. Er staat Nederlandse tekst op dus verwacht deze wel in Nederland.
Zou slimme zet zijn als ze deze scherp 😃prijzen dan kan die wel eens gekocht gaan worden.

Echt een fantastisch ding zeg! De afwisseling is helemaal top en het tempo perfect. Hopen dat deze niet te duur wordt en de productieversie de sample kan evenaren, dan komt deze er zeker bij

Back
Bovenaan