Rat [Uitloop 2023]

Het doet mij vooral heel erg denken aan de Wolff Decibel. Die heeft wel minder schoten maar is ook vaak voor een leuke prijs te krijgen in de acties.

Precies picollo, het maakte elkaar kwa uitwerking niet veel denk ik. Al vind ik het label van deze cake mooier.

Mooie spinnercake met een heerlijke finale. De Decibel knalde m er wel uit, al knalde de Rat bij de finale echt uit elkaar. Flying bombettes, luckily nobody hurt...

Vanaf 0:35

Rat 1.jpg

Rat 2.jpg

Een gemiste topper, maar komend jaar een must have, prachtige cake voor weer een nette prijs van CR. Mooie serie blijft dit. Als het even kan, meer dan 1 tegelijk. :)

Blijf dit ook een hele gave cake vinden. Had me voorgenomen geen cake's meer te nemen, maar voor sommige dingen moet je een uitzondering maken, wellicht wordt dat voor deze cake.

Ik was dit jaar voor de Decibel van Wolff gegaan. Toch wel spijt van als ik deze beelden zie. Deze ziet er toch een stuk beter uit.

Mensen die ze alle twee hebben gehad?

Ik heb 2x decibel tegelijk geschoten vs. 1 rat kort daarna. De boeketten van de Rat waren iets kleiner kwa spreiding maar voller en de sterren feller. De de tails van de Rat zijn bovendien dikker en voller waardoor de Rat single geschoten meer indruk maakte.

Als je van spinners houdt kun je om allebei niet heen.
Vind ik tenminste.
Rat heeft meer schoten en een spinning tail, maar een kleiner boeket met standaard kleuren.
Decibel mist de spectaculairdere tail, maar heeft een hardere burst en dus meer spreiding, en wat zachtere pastelkleuren.
Prijstechnisch waren ze dit jaar wat lastig te vergelijken, omdat Decibel in doorgeschoven bestellingen voor een tientje verkrijgbaar was, en Rat zeker niet.

Kortom: ik zou niet perse tussen deze 2 willen kiezen.
Daarvoor zijn de verschillen te groot.

Met stip door naar mijn must have lijstje voor 2023. Spinners met een kleurtje, wat crossette erbij en smullen maar

Back
Bovenaan