Knettermans
VWC lid
In dieren ook niet?![]()
Dat mag dan weer wel maar daar is dit forum niet voor bedoeld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In dieren ook niet?![]()
Hoewel de Rat dit jaar niet zo goed verkrijgbaar lijkt te zijn hebben ze dat probleem bij Intratuin Breda blijkbaar niet, je kunt gewoon aantallen bestellen en nog voor 22,95 ook en dan mag je nog voor 20% uitzoeken!
https://breda.hetmooistevuurwerk.nl/artikel/rat
Dank, meteen gebruik van gemaakt. Nu maar hopen dat de bestelde artikelen er ook staan. Niet dat ik, gelet op de voorwaarden, oneindige strijd krijg over vervangers.
Misbruik maken van de schaarste, deze winkel uit principe al links laten liggen. OplichtersGespot bij Blax vuurwerk Leiden, wel voor het idiote bedrag van 45 euro![]()
Misbruik maken van de schaarste, deze winkel uit principe al links laten liggen. Oplichters
Het kan ook zijn dat dat bij deze winkel de normale prijs is
Nou, zelfs bij de CR winkels stond deze nooit voor dat bedrag, dus ik vind het best wel een heftige prijs. De "verkoopprijs" van deze cake weet ik trouwens niet.
Als je prijs met bijna 80% omhoog gooit ben je in mijn ogen de boel aan het flessenOm ze zomaar oplichters te noemen gaat misschien wat ver. Het kan ook zijn dat dat bij deze winkel de normale prijs is en dan heb je ook gelijk een verklaring waarom ze er nog voorraad van hebben.
Als je prijs met bijna 80% omhoog gooit ben je in mijn ogen de boel aan het flessen
Wat mij betreft de beste onder de "dierencakes". Afgelopen jaar allen geschoten. Vooral het tempo en de spinners doen het goed.
De prijs en schaarste van dit jaar, erg jammer.
De adviesprijs is/was 34,95 Euro en als ze hem nu aanbieden voor 45 Euro is dat dus een verhoging van 28,7%. Ik ken de winkel niet maar misschien is het daar wel normaal om een of meerdere artikelen fors boven de adviesprijs aan te bieden.
verkoopprijs van €23,99 (vorig jaar voor aangeschaft) niet adviesprijs met verkoopprijs verwisselen.De adviesprijs is/was 34,95 Euro en als ze hem nu aanbieden voor 45 Euro is dat dus een verhoging van 28,7%. Ik ken de winkel niet maar misschien is het daar wel normaal om een of meerdere artikelen fors boven de adviesprijs aan te bieden.
verkoopprijs van €23,99 (vorig jaar voor aangeschaft) niet adviesprijs met verkoopprijs verwisselen.
Daarnaast klopt je berekening niet, dat zou 32,35% zijn. Maar als ik de oude verkoopprijs van vorig jaar tegenover die €45,00 zet is het een verhoging van 95,65%.... voor mij is dat oplichting.
Laten we er maar over op houden, enige is dat je kortingen niet goed berekend. Meest gemaakte fout overigensIk heb geen zin om er een hele discussie over te voeren maar je moet niet uitgaan van een verkoopprijs in eerdere jaren. Dan zijn sommige producten wel 200% gestegen. Uitgangspunt is dus adviesprijs en als je 34,95 + 28,7% doet kom ik toch echt op 44,98 (45 afgerond).
Wat vond je de 2e en 3e beste?Wat mij betreft de beste onder de "dierencakes". Afgelopen jaar allen geschoten. Vooral het tempo en de spinners doen het goed.
De prijs en schaarste van dit jaar, erg jammer.