Rat [Uitloop 2023]

Hoewel de Rat dit jaar niet zo goed verkrijgbaar lijkt te zijn hebben ze dat probleem bij Intratuin Breda blijkbaar niet, je kunt gewoon aantallen bestellen en nog voor 22,95 ook en dan mag je nog voor 20% uitzoeken!

https://breda.hetmooistevuurwerk.nl/artikel/rat

Dank, meteen gebruik van gemaakt. Nu maar hopen dat de bestelde artikelen er ook staan. Niet dat ik, gelet op de voorwaarden, oneindige strijd krijg over vervangers.

Dank, meteen gebruik van gemaakt. Nu maar hopen dat de bestelde artikelen er ook staan. Niet dat ik, gelet op de voorwaarden, oneindige strijd krijg over vervangers.

Graag gedaan. Ik ga er wel van uit dat ze er zijn, anders zullen ze met hele goeie vervangers moeten komen om mij te kunnen overtuigen. Buiten de andere cakes uit deze lijn vind ik weinig interessant in hun assortiment. Ik ben groot liefhebber van spinners en het idee is dan ook om er 6 te schieten in 1-2-3 en dan I, V, W-shape achter elkaar. M'n soort van alternatief voor de Spinnerz 2 Colorz...

Misbruik maken van de schaarste, deze winkel uit principe al links laten liggen. Oplichters

Om ze zomaar oplichters te noemen gaat misschien wat ver. Het kan ook zijn dat dat bij deze winkel de normale prijs is en dan heb je ook gelijk een verklaring waarom ze er nog voorraad van hebben.

Nou, zelfs bij de CR winkels stond deze nooit voor dat bedrag, dus ik vind het best wel een heftige prijs. De "verkoopprijs" van deze cake weet ik trouwens niet.

Ik geloof ook niet dat ik de Rat wel eens ergens zo duur heb gezien en ik zou voor die prijs niet eens overwegen om hem te kopen.

Om ze zomaar oplichters te noemen gaat misschien wat ver. Het kan ook zijn dat dat bij deze winkel de normale prijs is en dan heb je ook gelijk een verklaring waarom ze er nog voorraad van hebben.
Als je prijs met bijna 80% omhoog gooit ben je in mijn ogen de boel aan het flessen

Als je prijs met bijna 80% omhoog gooit ben je in mijn ogen de boel aan het flessen

De adviesprijs is/was 34,95 Euro en als ze hem nu aanbieden voor 45 Euro is dat dus een verhoging van 28,7%. Ik ken de winkel niet maar misschien is het daar wel normaal om een of meerdere artikelen fors boven de adviesprijs aan te bieden.

Wat mij betreft de beste onder de "dierencakes". Afgelopen jaar allen geschoten. Vooral het tempo en de spinners doen het goed.

De prijs en schaarste van dit jaar, erg jammer.

Wat mij betreft de beste onder de "dierencakes". Afgelopen jaar allen geschoten. Vooral het tempo en de spinners doen het goed.

De prijs en schaarste van dit jaar, erg jammer.

Inderdaad een heerlijke cake en ook wat mij betreft de beste uit de serie. Helaas lijkt deze ook het slachtoffer te zijn geworden van de trend dat cakes met spinners uit het assortiment gaan vanwege de verhoogde kans op afkeur.

De adviesprijs is/was 34,95 Euro en als ze hem nu aanbieden voor 45 Euro is dat dus een verhoging van 28,7%. Ik ken de winkel niet maar misschien is het daar wel normaal om een of meerdere artikelen fors boven de adviesprijs aan te bieden.

Ja alles is daar duurder, sommige compounds zijn ook 30 euro duurder. Mijn advies : koop je vuurwerk ergens anders haha

verkoopprijs van €23,99 (vorig jaar voor aangeschaft) niet adviesprijs met verkoopprijs verwisselen.
Daarnaast klopt je berekening niet, dat zou 32,35% zijn. Maar als ik de oude verkoopprijs van vorig jaar tegenover die €45,00 zet is het een verhoging van 95,65%.... voor mij is dat oplichting.

verkoopprijs van €23,99 (vorig jaar voor aangeschaft) niet adviesprijs met verkoopprijs verwisselen.
Daarnaast klopt je berekening niet, dat zou 32,35% zijn. Maar als ik de oude verkoopprijs van vorig jaar tegenover die €45,00 zet is het een verhoging van 95,65%.... voor mij is dat oplichting.

Ik heb geen zin om er een hele discussie over te voeren maar je moet niet uitgaan van een verkoopprijs in eerdere jaren. Dan zijn sommige producten wel 200% gestegen. Uitgangspunt is dus adviesprijs en als je 34,95 + 28,7% doet kom ik toch echt op 44,98 (45 afgerond).

Ik heb geen zin om er een hele discussie over te voeren maar je moet niet uitgaan van een verkoopprijs in eerdere jaren. Dan zijn sommige producten wel 200% gestegen. Uitgangspunt is dus adviesprijs en als je 34,95 + 28,7% doet kom ik toch echt op 44,98 (45 afgerond).
Laten we er maar over op houden, enige is dat je kortingen niet goed berekend. Meest gemaakte fout overigens

Back
Bovenaan