Pyro 5

Kwam zojuist nog wat straatfilms tegen van dit super goede setje. Ze zijn wat onregelmatig qua tempo, maar verder ziet het er voor het kleine kaliber echt goed uit. Absolute aanraders voor in de vooravond.

Ik heb de Bunga 19 gehad, die kwamen in een soortgelijk doosje als ik mij niet vergis. Die waren wel een stuk vriendelijker geprijsd, 27,50 toen ik ze kocht.
Deze zijn zeker goed als ik het zo zie, maar een tientje per cake is het niet waard voor mij.

Ik heb de Bunga 19 gehad, die kwamen in een soortgelijk doosje als ik mij niet vergis. Die waren wel een stuk vriendelijker geprijsd, 27,50 toen ik ze kocht.
Deze zijn zeker goed als ik het zo zie, maar een tientje per cake is het niet waard voor mij.

38 euro voor setje, 7,60 per stuk.. kun je niet veel van zeggen volgens mij.

Grappig om op veel straatfilmpjes te zien dat bij veel mensen het tempo van deze cakes zo wisselend en vaak zo hoog was. Bij mij schoten ze alle 5 in normaal tempo, waar ik ook wel heel blij mee ben gezien de filmpjes.

Top setje was dit! Echt leuke kleine cakes om erbij te hebben, die verrassend goed presteerde.

Schijnen niet op tijd aan te komen met de boot dus mogelijk krijgt niet iedereen ze geleverd lees ik zojuist.

Back
Bovenaan