meester J.
VWC lid
Toch het zelfde principe als de heavy legend ultra 8?
Alleen dan 3 cakes minder en iets aangepast.
Beviel vorig jaar goed
Alleen dan 3 cakes minder en iets aangepast.
Beviel vorig jaar goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor €10 p/s vind ik ze eigenlijk best leuk maar .... denk ik niet
Hey pyro verslaafden hier Markindedark ik heb inderdaad de cakes bij Poppel gehaald. De diameter van de tubes zijn niet 100% 20mm na het nameten kwam ik tussen de 18 en max 20mm ,de ultra 8 is echt een andere cake met maar 1 effect de Pyro 5 is met diverse effecten echt anders. De Burst en spreiding is prima gezien ze niet mega hoog gaan.zeker goed stook voer in de vooravond. Jongens ff Abonneren op mijn kanaal ze komen allemaal deze maand nog voorbij..
Bedankt voor de beelden Mark, leuk kanaal heb je. Erg benieuwd naar de andere 3 uit de serie. Ik volg het kanaal al een tijd en zodoende zag ik deze ook voorbijkomen. Normaliter kies ik vaker voor 25 en/of 30mm en zo af en toe voor wat 20mm cakes. Kleiner dan 20mm laat ik over het algemeen staan.
Vorig jaar hebben meerdere mensen in de straat wat klein kaliber cakes gekocht van Mania/Rubro bij dezelfde winkel waar je ook bent geweest in de regio. Niet allemaal, maar wel veel van die cakes presteerden echt boven verwachting en ik heb dan ook meerdere malen even gekeken naar een nog rokende cake om te zien om welk product het ging.
Lijkt een beetje op de Funky 3 cakes van Mania.
Leuk om te horen dat mijn videos worden gewaardeerd ik probeer het zo goed mogelijk te doen. Fijn dat ik je een goed beeld heb kunnen laten zien en top dat je mij kanaal volgtBedankt voor de beelden Mark, leuk kanaal heb je. Erg benieuwd naar de andere 3 uit de serie. Ik volg het kanaal al een tijd en zodoende zag ik deze ook voorbijkomen. Normaliter kies ik vaker voor 25 en/of 30mm en zo af en toe voor wat 20mm cakes. Kleiner dan 20mm laat ik over het algemeen staan.
Vorig jaar hebben meerdere mensen in de straat wat klein kaliber cakes gekocht van Mania/Rubro bij dezelfde winkel waar je ook bent geweest in de regio. Niet allemaal, maar wel veel van die cakes presteerden echt boven verwachting en ik heb dan ook meerdere malen even gekeken naar een nog rokende cake om te zien om welk product het ging. Ook dit setje ziet er weer meer dan prima uit op film en naar aanleiding van jouw beelden heb ik dit setje vandaag ook besteld.
Ja dat klopt helemaal 3 uit het Pyro 5 Assortiment kijk mijn volgende video maarLijkt een beetje op de Funky 3 cakes van Mania.
Ja dat klopt inderdaad. De cakes zijn trouwens even groot als de Ultra 8 maar met meer NEN en tubes van de week gooi ik de laatste ook ff online en helaas had ik nr 1 niet maar wel 2 x nr 3 dus 1 is ook voor mij een verassingLeuke cakes hoor en voor een leuke prijs! Ouderwetse Rubro 20mm kwaliteit, goede burst en spreiding. Dit is perfect vuurwerk om in de vooravond te stoken. Doen me ook denken aan die Valk cakes die ze voorheen hadden alleen dan nu wat beter verkrijgbaar door het land.