Pyro 5

Deze cakes zien er prima uit, netjes afgewerkt en geleverd in een doosje. Ben benieuwd naar de uitwerking van de cakes.

Wat een top cakes zijn dit voor de prijs zeg! Mooie burst met goede spreiding. Zeker een aanrader voor het geld!

Dit zijn echt top Cakes. Het is dus wél mogelijk met 20mm. Meer dan prima setje dit hoor.

Dit was inderdaad een prima setje! Flinke borst en goede spreiding! En voor een 10tje de stuk, die kan zomaar weer in de collectie zitten volgend jaar

Deze zaten bij mij in het Bunga 19 shots pakket van Valk :) Fantastische potjes met mooie spreiding en burst. Ik had ook de 25shots potten van Valk. Ook aanraders. Voor het geld topspul. Haal ik volgend jaar nog meer

Naar aanleiding van de beelden van Mark in the Dark heb ik dit setje ook gekocht. Zijn beelden zagen er al goed uit, maar toch was ik overdonderd wat er mogelijk is met zo'n klein kaliber en zo'n klein formaat cake. Zijn echt vrij klein, maar de uitwerking is er niet minder om. Burst ook goed hard voor het kaliber en de effecten kwamen eveneens goed tot zijn recht. Wel was het tempo erg verschillend per cake, dat vond ik persoonlijk jammer, maar al met al enorm genoten van deze kleine toppers. Dit setje ga ik zeker in de gaten houden voor volgend jaar.

Rubro blijft mij verbazen als het gaat om goede 20 mm budget cakes tegen leuke prijzen :thumbsup: Leuke afwisselende potjes met verschillende effecten en goede burst. Lage cakes dus ze klappen lekker laag! Hier eentje uit de serie. Ik had overigens twee keer cake 3 in de doos zitten...

Afgelopen jaarwisseling gehad, zeer leuke serie voor in de avond.
Mooie burst en boeketten, extra fijn dat het multi effect is en een heel keurig vlot tempotje.
Voor 10 ps zijn dit leuke potjes!
Enige minpuntje was het doosje waarin ze geleverd werden, beetje onhandig omdat er veel ruimte was voor beweging.

Back
Bovenaan