Problemen met buren.

Ik heb dit jaar ook wat opmerkingen gehad vanuit de buurt en het lijkt alsof het alsmaar erger wordt.
Kan wel in detail treden maar voor het eerst in mijn leven heb ik me op 31 december soms toch wat bezwaard gevoeld tegenover de buurt. Echt k#t.
En ik heb dan enkel legaal afgestoken, al vier jaar overigens enkel legaal gehad.
Maar nu een paar dagen later heb ik een verzoek om volgend jaar niet meer voor de deur af te steken gehad. Dat de overbuurvrouw haar tuinset nog maar eens moet bekijken en dat haar tuin een puinhoop is door mijn toedoen.
Een andere buurvrouw zegt tot vier uur snachts in de weer te zijn geweest met haar hond vanwege mij.
Ik word een beetje moe van dat soort mensen.

Jullie moeten begrijpen dat ik een 34 jarige vader ben die al 4 jaar geen illegaal meer heeft aangeraakt en op 31 december overdag hooguit een uurtje heeft staan stoken en snachts van 0000 tot 0200, op mijn EIGEN stoep notabene! Okee, die laatste twee uurtjes zijn we wel flink los gegaan maar met mij nog vele anderen.

Kijk nu alweer uit naar volgend jaar..

We hebben maar 16 uurtjes de tijd en dan nog een drama er van maken zucht.
opbokken met al die zure mensen,dat is de enigste oplossing.:p

Ik heb dit jaar ook wat opmerkingen gehad vanuit de buurt en het lijkt alsof het alsmaar erger wordt.
Kan wel in detail treden maar voor het eerst in mijn leven heb ik me op 31 december soms toch wat bezwaard gevoeld tegenover de buurt. Echt k#t.
En ik heb dan enkel legaal afgestoken, al vier jaar overigens enkel legaal gehad.
Maar nu een paar dagen later heb ik een verzoek om volgend jaar niet meer voor de deur af te steken gehad. Dat de overbuurvrouw haar tuinset nog maar eens moet bekijken en dat haar tuin een puinhoop is door mijn toedoen.
Een andere buurvrouw zegt tot vier uur snachts in de weer te zijn geweest met haar hond vanwege mij.
Ik word een beetje moe van dat soort mensen.

Jullie moeten begrijpen dat ik een 34 jarige vader ben die al 4 jaar geen illegaal meer heeft aangeraakt en op 31 december overdag hooguit een uurtje heeft staan stoken en snachts van 0000 tot 0200, op mijn EIGEN stoep notabene! Okee, die laatste twee uurtjes zijn we wel flink los gegaan maar met mij nog vele anderen.

Kijk nu alweer uit naar volgend jaar..

Klinkt ***lig, maar ik had dan in de achtertuin gaan staan. Hebben ze er alleen maar meer last van.
Ze kunnen ook zelf weg gaan op oudejaarsdag. Of gewoon even doorbijten.

Ik vind dit eigenlijk toch wel netjes geregeld. De buurman houdt eigenlijk ontzettend veel rekening met jouw hobby. Ik begrijp op zich wel dat je op oudjaarsdag geen andere locatie kon vinden. Hopen maar dat dit aankomend jaar wel gaat lukken!

De buurman houdt veel rekening met zijn hobby? Kom op man! Zo komt die brief echt niet over hoor.
Als zoiemand sat bij mij had gedaan, hasden ze toch echt heel veel gezeik gehad. Buren of niet.

Het IS legaal (muv de schietkist), dus hebben ze weinig te zeggen. Verder bereik je met dreigen bij mij alleen maar het tegenovergestelde.
En de hond kan er niet tegen. Zeikerd.. Het is misschien een uurtje? Die show? Kom op man!

Volgende keer ook gaan klagen als ze de hondenstront weer op straat laten liggen. Want daar heb IK last van. Dat is ook slecht voor het straatbeeld. Dat is ook slecht voor de omgeving.

Wat heeft de wijkagent tegen je gezegd?

Ik heb de wijk agent nog niet persoonlijk gesproken.
deze zou contact met mij op gaan nemen volgend de buurman.
De wijk agent heeft een aantekening gemaakt op oudjaars avond, en is pas de dag erna bij de buurman langs geweest.
We gaan zien hoe dit verder loopt.

grtz

De buurman houdt veel rekening met zijn hobby? Kom op man! Zo komt die brief echt niet over hoor.
Als zoiemand sat bij mij had gedaan, hasden ze toch echt heel veel gezeik gehad. Buren of niet.

Het IS legaal (muv de schietkist), dus hebben ze weinig te zeggen. Verder bereik je met dreigen bij mij alleen maar het tegenovergestelde.
En de hond kan er niet tegen. Zeikerd.. Het is misschien een uurtje? Die show? Kom op man!

Volgende keer ook gaan klagen als ze de hondenstront weer op straat laten liggen. Want daar heb IK last van. Dat is ook slecht voor het straatbeeld. Dat is ook slecht voor de omgeving.

helaas woon ik hier pas sinds augustes met mijn vriendin.
ook wil ik mijn eer hoog houden en het zo netjes mogeijk oplossen om verder gezeik te voor komen.
in eerste instantie wou ik ook zo reageren, en trek ik hem het liefst uit zijn huis vandaan.
Maar goed dit kan ik niet meer maken, zo volwassen mogelijk oplossen.
We zullen zien hoe het loopt in de toekomst.
het afsteken voor mijn deur scheelt +- 20 meter van de afsteek locatie waar ik het nu gedaan heb.
Ik denk dat dit nog steeds veel hinder voor hen zal zijn, maar goed na 24.00 ga ik niet ergens anders heen, vooral als het slecht weer is niet.

Onvowassen klagen vraagt om onvolwassen reageren maar ik snap dat je daar nog lang moet wonen dus sterkte met je probleem

Dit is nou exact wat bepaalde leden van Groen Links willen. Angst en haat zaaien. Burgers tegen elkaar uitspelen, zodat ze verdeeld raken. Een uiteengevallen maatschappij met weinig solidariteit en veel onderlinge agressie.

Hij/zij/het trekt zich terug en kijkt het gepeupel eens aan. Hij lacht zich rot. Al die domme paupers die elkaar naar het leven staan. Wat een sukkels! En al lachend staat hij/zij/het met een joint in zijn bakkes te kijken hoe de wereld ellendiger en harder wordt. Opdat hij straks als enige de fatsoenlijke en zachtaardige man/vrouw/what ever kan spelen.

Vals, extreem vals. En laf. Erg a-sportief dus. Staat mij iets bij dat ene Frank de Boer iets zei over a-sportief gedrag. Zoiets van dat het in de genen zit.

A-sportief gedrag. Back stabbing gedrag. Hierbij worden mensen in de rug aangevallen. Daar blinken sommigen in uit ja.

Beetje vreemd om voor iemand anders te bepalen wat een slap excuus is?? Je hebt vast geen idee wat het kan doen.
Ik wil maar zeggen dat zo'n voorval lastig correct is samen te vatten in twee zinnen op een forum.

Ook goed voorbeeld voor je zoon zo.. los het gewoon op met geweld!

Ik geef je gelijk hoor blouapie. Natuurlijk is het gestoord dat die man je kind slaat gold-member, maar verlaag jij je niet tot zijn niveau wanneer je terug reageerd met geweld? Ik ben zelf opgevoed door ouders die nooit het advies gaven om met geweld terug te reageren, natuurlijk baalde ik daar vaak ook van, omdat je na sommige akkefietjes 'zwak' leek. Maar jouw geweld kan ook doorslaan, jij reageerd met geweld, hij terug... waar eindigd dat? Als ik jou was, en ik was voor de rest niet illegaal bezig die dag. Dan was ik naar hem toe gegaan en in ze gezicht gezegd dat hij het maar met je zoon moet oplossen, zoniet aangifte doen.

Ikzelf heb enkele jaren geleden met de huidige overburen ruzie gehad over het vuurwerk. Maar dat is de weken erna uitgesproken. Ik zorg altijd voor een mooie(veilige) show en ben de dag erna als eerste buiten om te vegen. Dat waarderen ze denk ik zo erg dat ze die ene dag in het jaar het mij gunnen.

Een volwassen kerel het uit laten praten met een kindje van 6???
Hij mag van geluk spreken dat hij maar 2 tikken kreeg.
Van mij mag iemand die je kind slaat een paar dagen in het ziekenhuis door brengen.

Ik geef je gelijk hoor blouapie. Natuurlijk is het gestoord dat die man je kind slaat gold-member, maar verlaag jij je niet tot zijn niveau wanneer je terug reageerd met geweld? Ik ben zelf opgevoed door ouders die nooit het advies gaven om met geweld terug te reageren, natuurlijk baalde ik daar vaak ook van, omdat je na sommige akkefietjes 'zwak' leek. Maar jouw geweld kan ook doorslaan, jij reageerd met geweld, hij terug... waar eindigd dat? Als ik jou was, en ik was voor de rest niet illegaal bezig die dag. Dan was ik naar hem toe gegaan en in ze gezicht gezegd dat hij het maar met je zoon moet oplossen, zoniet aangifte doen.

Ikzelf heb enkele jaren geleden met de huidige overburen ruzie gehad over het vuurwerk. Maar dat is de weken erna uitgesproken. Ik zorg altijd voor een mooie(veilige) show en ben de dag erna als eerste buiten om te vegen. Dat waarderen ze denk ik zo erg dat ze die ene dag in het jaar het mij gunnen.

ook ik had een akefietje met een buurvrouw.
stak ook net mijn eerste cake af van die avond, kwam er een vrouw die ik nog nooit gezien had naar buiten. was bij mijn ouwe heer dus vandaar dat ik haar nog nooit gezien had. ze kon amper op haar benen staan was echt straalbezopen, was net 18.00 uur ofzo en zei tegen ons of we wilde stoppen met afsteken.. wtf.. is oud en nieuw mevrouw dus we mogen afsteken.
maar ze zei mijn honden zijn bang etc etc.. en ik ga de politie bellen.
typisch gevalletje van een zielsverwant van onze grote vriends bonte..
maar om een lang verhaal kort te maken we hebben die avond ondanks het weer nog vele cakes de lucht ingejaagt maar wel met een nar gevoel in de buik.

ik zeg hierbij tegen deze bewuste vrouw tot volgend oud en nieuw.. dan houden we het alleen bij sterretjes hahahaha

Als het je eigen kind was geweest,dan had je ook wel zo gereageerd denk ik hoor.
Echt zwak om een kind te slaan.:bonk:

Wat wellicht ook meespeelt bij mensen, is dat oudjaarsdag op een maandag viel. Maandag is voor veel mensen een kl0tedag, omdat het weekend voorbij is en je dagen moet wachten voor het weer zo ver is. Als je die dag moest werken is het gevoel dubbel. Half Nederland is aan het feesten, terwijl jij eerst nog aan de slag moet. Dit geeft stress, omdat je weet dat je na het werk nog een lange middag/avond/nacht voor de boeg hebt. Ik denk dat het typische het-is-weer-kl0te-maandag-gevoel het eindejaarssfeertje op een negatieve manier beinvloed heeft.

en zijn hond er niet tegen kon.

Maar zijn hond mag het wel op het veldje schijten en daar zouden wij geen last van hebben !?
Hijzelf zal ook niet helemaal heilig zijn door het altijd op te ruimen..

Persoonlijk heb ik dit jaar helemaal nergens last van gehad, er kwamen meer allemaal mensen naar ons toe dat we nu al 3 jaar lang smorgens beginnen en tot snachts doorgaan, hun voor de ramen staan en ervan genieten :D

helaas woon ik hier pas sinds augustes met mijn vriendin.
ook wil ik mijn eer hoog houden en het zo netjes mogeijk oplossen om verder gezeik te voor komen.
in eerste instantie wou ik ook zo reageren, en trek ik hem het liefst uit zijn huis vandaan.
Maar goed dit kan ik niet meer maken, zo volwassen mogelijk oplossen.
We zullen zien hoe het loopt in de toekomst.
het afsteken voor mijn deur scheelt +- 20 meter van de afsteek locatie waar ik het nu gedaan heb.
Ik denk dat dit nog steeds veel hinder voor hen zal zijn, maar goed na 24.00 ga ik niet ergens anders heen, vooral als het slecht weer is niet.

Als je er net woont, kan ik me jouw oplossing ook helemaal inbeelden. Maar dan nog had hij 's zomers een brief terug gehad als de hondenstront weer eens niet opgeruimd wordt. Jij klagen, ik klagen.
Ik hoef echt geen vrienden te zijn met de hele straat hoor.

Ik denk er misschien heel makkelijk in, maar als jij moeilijk doet over iets van mij, ga ik moeilijk doen over iets van jou.

Ben overigens wel benieuwd hoe dat komende jaarwisseling gaat, als je 20 meter verder voor je eigen deur staat te stoken.

ik lach me dood als je bij ons in de straat een kind slaat haal je het einde van de straat niet

Ik vind het ander vrij logisch dat een ouder dit oplost voor zijn kind. Het kind was geloof ik 6, die kan het zelf niet oplossen met een volwassen persoon hoor. Geweld keur ik niet goed, maar in enkele gevallen kan ik het wel begrijpen (actie=reactie).

Ik had ook dit jaar wat problemen met de buren.
Dit kwam denk ik omdat de buurman super jaloers was :p
Wij om 12 uur, cake na cake na cake en knallen. Hij had 2 potjes en een meterpakket.
Om 12 uur kwam opeens hun hele fammilie naar buiten ofzo? En toen hebben ze van ons vuurwerk genoten. Hebben ze denk ik naarbuiten gelokt met onze 100k.
Alhoewel, 's morgens kwam de buurman ook wat geiriteerd aan met zijn auto, toen vroeg hij super stoer of we wat verderop gingen stoken.

Ik vind het ander vrij logisch dat een ouder dit oplost voor zijn kind. Het kind was geloof ik 6, die kan het zelf niet oplossen met een volwassen persoon hoor. Geweld keur ik niet goed, maar in enkele gevallen kan ik het wel begrijpen (actie=reactie).

Daarom zeg ik dat bij ons moet je een kind van een ander niet proberen te slaan en al helemaal niet als het kind 6 is.in dit geval had die vent beter een goede begravenis verzekering gehad laat ik het zo zeggen dat het niet de eerste keer is dat ze dat hier zelf wel oplossen

Als je er net woont, kan ik me jouw oplossing ook helemaal inbeelden. Maar dan nog had hij 's zomers een brief terug gehad als de hondenstront weer eens niet opgeruimd wordt. Jij klagen, ik klagen.
Ik hoef echt geen vrienden te zijn met de hele straat hoor.

Ik denk er misschien heel makkelijk in, maar als jij moeilijk doet over iets van mij, ga ik moeilijk doen over iets van jou.

Ben overigens wel benieuwd hoe dat komende jaarwisseling gaat, als je 20 meter verder voor je eigen deur staat te stoken.

Uiteraard ben ik zelf ook benieuwd naar komende jaar wisseling.
Ik heb van mijn naaste buren begrepen dat het een zeikerd is, en zijn eigen buren mogen hem niet.
hij heeft ook de kinderen weg gestuurd die carbid aan het schieten waren overdag op de plek waar ik mijn showtje in eerste instantie zou geven ( andere kant van me straatje dus )
maar goed, tot dus verre houd ik mijn eer hoog, ik heb normaliete een kort lontje, en ben echt geen gozer waar je graag ruzie mee wilt.
Maar ik heb geen zin in een ruzie over en weer, met als gevolg een wijk agent op de stoep en misschien dus ook tegen de jaar wisseling.
Graag wil ik dit seizoen toch weer wat groter caliber gaan schieten, dit heb ik echt gemist deze jaar wisseling, maar met de kans op de wijk agent aan de deur moet ik dit helaas af laten weten.
Voor alsnog doe ik er dus verder niets mee, maar beste vrienden zullen we zeker niet worden.

Grtz..

Back
Bovenaan