Prisma Willow Probox

Je kan er zelfs voor kiezen pas bij afhaling te betalen, hoe kan dat scam zijn?
Probeer het zou ik zeggen maar, iets voelt niet helemaal lekker bij die site. Kan aan mij liggen maar 70,- voor een 30mm is wel te mooi om waar te zijn gezien de afgelopen 2a3 jaar geen 30mm gezien heb voor die prijs. Daarnaast zie ik geen enkele reviews en weet ik bijna zeker dat ik op dit forum iets negatiefs gelezen heb over vwduitsland.eu. ook vreemd dat ze een naam gebruiken die al jaren bekend is van een andere site.
Daarnaast ook erg bijzonder dat de member die hier over begon toevallig net geregistreerd staat.

Zal wel toeval zijn.

eens en nee ik ga daar niet bestellen gezien het mede veel te ver is haha.

Maar als je dus kiest voor betalen bij afhalen dan vraag ik mij af hoe het scam kan zijn.

Je kan er zelfs voor kiezen pas bij afhaling te betalen, hoe kan dat scam zijn?

Door bijvoorbeeld vestigingen aan te bieden voor het ophalen die niet bestaan of niet geopend zijn.
Dat is geen oplichting, maar wel hoogst vervelend.

Over het algemeen: when it sounds too good to be true..... it usually is.
Al moet ik zeggen dat ik niet dat gevoel heb bij de online prijzen.

• Wow
Waarderingen: bkc
Probeer het zou ik zeggen maar, iets voelt niet helemaal lekker bij die site. Kan aan mij liggen maar 70,- voor een 30mm is wel te mooi om waar te zijn gezien de afgelopen 2a3 jaar geen 30mm gezien heb voor die prijs. Daarnaast zie ik geen enkele reviews en weet ik bijna zeker dat ik op dit forum iets negatiefs gelezen heb over vwduitsland.eu. ook vreemd dat ze een naam gebruiken die al jaren bekend is van een andere site.
Daarnaast ook erg bijzonder dat de member die hier over begon toevallig net geregistreerd staat.

Zal wel toeval zijn.
Ja ik dacht ik meld het gewoon. Ik heb dan nu 2 artikelen besteld. Via de app zei die dat ik het met KvK ook eerder op kan halen. Aangezien ik ZZPer ben heb ik KvK dus ik denk dat ik er al een keer eerder heen ga rijden om te kijken of het waar is ja of nee. De 70€ voor de pro willow was/is een weekaanbieding net zoals de 60€ voor de wckd six.

Dit is de aanbieding die ik via de mail had van 7 tm 13 april

Bijlagen

• IMG_2222.png
    IMG_2222.png
    795,3 KB · Weergaven: 37
  • IMG_2223.png
    IMG_2223.png
    1 MB · Weergaven: 36
Door bijvoorbeeld vestigingen aan te bieden voor het ophalen die niet bestaan of niet geopend zijn.
Dat is geen oplichting, maar wel hoogst vervelend.

Over het algemeen: when it sounds too good to be true..... it usually is.
Al moet ik zeggen dat ik niet dat gevoel heb bij de online prijzen.
De rest van het assorti is idd niet waard om te bestellen. Bijna alles duurder dan de gebruikelijke freak sites. Maar specifiek enkele producten erg goedkoop. En schreeuwerig pop ups voor extra korting.
Ik durf en niet aan. Kan zijn dat het pluis is maar durf dat risico niet te nemen.

Ja ik dacht ik meld het gewoon. Ik heb dan nu 2 artikelen besteld. Via de app zei die dat ik het met KvK ook eerder op kan halen. Aangezien ik ZZPer ben heb ik KvK dus ik denk dat ik er al een keer eerder heen ga rijden om te kijken of het waar is ja of nee. De 70€ voor de pro willow was/is een weekaanbieding net zoals de 60€ voor de wckd six.
Hoop dat je het gewoon krijgt. Dan heb je echt toppers tegen de echte oude freak prijs.

Staan 2 telnrs op de site, kunt bellen.

Op het adres, wel een loods, staat ook BWS Fireworks geregistreerd, plus ACK Logistik

Hoop dat je het gewoon krijgt. Dan heb je echt toppers tegen de echte oude freak prijs.
Ik hoop het ook! Denk dat ik deze maand alvast een keer die kant op rij. Kijken of er uberhaupt een vuurwerkwinkel in zit anders weet ik genoeg.

Ontopic:
Heb hier ook naar zitten kijken maar vind deze erg op de platinum sensation lijken. Alleen vind ik die wel 2x dikker.

Back
Bovenaan