BENZ
VWC lid
Voor 70 echt een goede deal. Prima bak en ook voor 100 mag ie door.Zojuist besteld voor €70![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor 70 echt een goede deal. Prima bak en ook voor 100 mag ie door.Zojuist besteld voor €70![]()
Dat schoot mij ook ineens te binnen..Vuurwerk Duitsland.eu was dat niet iets met scam ? Ik meen iets erover gelezen te hebben vorig jaar.
Dan ben ik €130 kwijt als dat zo is. Had de pro willow box voor €70 en de wckd six voor 60€Dat schoot mij ook ineens te binnen..
ScamDan ben ik €130 kwijt als dat zo is. Had de pro willow box voor €70 en de wckd six voor 60€
Probeer het zou ik zeggen maar, iets voelt niet helemaal lekker bij die site. Kan aan mij liggen maar 70,- voor een 30mm is wel te mooi om waar te zijn gezien de afgelopen 2a3 jaar geen 30mm gezien heb voor die prijs. Daarnaast zie ik geen enkele reviews en weet ik bijna zeker dat ik op dit forum iets negatiefs gelezen heb over vwduitsland.eu. ook vreemd dat ze een naam gebruiken die al jaren bekend is van een andere site.Je kan er zelfs voor kiezen pas bij afhaling te betalen, hoe kan dat scam zijn?
Je kan er zelfs voor kiezen pas bij afhaling te betalen, hoe kan dat scam zijn?
Ja ik dacht ik meld het gewoon. Ik heb dan nu 2 artikelen besteld. Via de app zei die dat ik het met KvK ook eerder op kan halen. Aangezien ik ZZPer ben heb ik KvK dus ik denk dat ik er al een keer eerder heen ga rijden om te kijken of het waar is ja of nee. De 70€ voor de pro willow was/is een weekaanbieding net zoals de 60€ voor de wckd six.Probeer het zou ik zeggen maar, iets voelt niet helemaal lekker bij die site. Kan aan mij liggen maar 70,- voor een 30mm is wel te mooi om waar te zijn gezien de afgelopen 2a3 jaar geen 30mm gezien heb voor die prijs. Daarnaast zie ik geen enkele reviews en weet ik bijna zeker dat ik op dit forum iets negatiefs gelezen heb over vwduitsland.eu. ook vreemd dat ze een naam gebruiken die al jaren bekend is van een andere site.
Daarnaast ook erg bijzonder dat de member die hier over begon toevallig net geregistreerd staat.
Zal wel toeval zijn.
De rest van het assorti is idd niet waard om te bestellen. Bijna alles duurder dan de gebruikelijke freak sites. Maar specifiek enkele producten erg goedkoop. En schreeuwerig pop ups voor extra korting.Door bijvoorbeeld vestigingen aan te bieden voor het ophalen die niet bestaan of niet geopend zijn.
Dat is geen oplichting, maar wel hoogst vervelend.
Over het algemeen: when it sounds too good to be true..... it usually is.
Al moet ik zeggen dat ik niet dat gevoel heb bij de online prijzen.
Hoop dat je het gewoon krijgt. Dan heb je echt toppers tegen de echte oude freak prijs.Ja ik dacht ik meld het gewoon. Ik heb dan nu 2 artikelen besteld. Via de app zei die dat ik het met KvK ook eerder op kan halen. Aangezien ik ZZPer ben heb ik KvK dus ik denk dat ik er al een keer eerder heen ga rijden om te kijken of het waar is ja of nee. De 70€ voor de pro willow was/is een weekaanbieding net zoals de 60€ voor de wckd six.
Ik hoop het ook! Denk dat ik deze maand alvast een keer die kant op rij. Kijken of er uberhaupt een vuurwerkwinkel in zit anders weet ik genoeg.Hoop dat je het gewoon krijgt. Dan heb je echt toppers tegen de echte oude freak prijs.
Bespaar jezelf de moeite, is 1000% scam.Ik hoop het ook! Denk dat ik deze maand alvast een keer die kant op rij. Kijken of er uberhaupt een vuurwerkwinkel in zit anders weet ik genoeg.