Prisma Willow Probox

Wat een heerlijke bak, Goede opbouw mooie kleuren en willows die constant goed zijn.
Voor mij een must buy!

Mooi uitgevoerd bak dit. Kijken of hij nog ergens op de kop te tikken valt voor een mooi prijsje

Deze had wat mij betreft nog wel een seconde of 20 mogen doorgaan, zeker als dat met die finale salvo's was geweest.

Goeie genade wat een prachtige bak, deze moet er komen, ik zag dat Steenbergen hem al op ze yt kanaal had gezet. Hopelijk in de freak 1 november

Normaal niet mijn ding om nieuwe producten te kopen, waarvan nog geen straatfilms online staan, maar voor deze heb ik een uitzondering gemaakt. Hopen dat ie net als op de China-film uitpakt en dat het stuiteren wordt de 31e.

Normaal niet mijn ding om nieuwe producten te kopen, waarvan nog geen straatfilms online staan, maar voor deze heb ik een uitzondering gemaakt. Hopen dat ie net als op de China-film uitpakt en dat het stuiteren wordt de 31e.
Mocht hij de zelfde kwaliteit hebben als de Willowz to Colorz, dan komt het helemaal goed lijkt me. Ik neem de gok ook in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Als ik het antivuurwerkgezeik zat ben dan kijk ik even het samplefilmpje van deze box en voel ik me al een stuk beter. :)
Als de productieversie dit ritme heeft zou dat top zijn. Met 30mm kan het bijna niet mis gaan behalve als er inferieur kruit gebruikt wordt. Nu nog het vuurwerkverbod de prullenbak in en knallen maar. De ideale manier om gezeur en kwade geesten weg te knallen. Die ik sowieso ga wegknallen, verbod of geen verbod. :p

Deze gaat bij mij van de lijst af. Hij is weliswaar heel sierlijk, maar effecten zijn behoorlijk klein en qua burst en kleuren stukken minder dan in het filmpje on de openingspost. Nee voor die 120 euro zijn er beduidend betere producten te krijgen.

Oei! Dat valt inderdaad tegen t.o.v. de krekelfilm. De kleurtjes zijn nog wel dik in orde, maar daarmee is het positieve wel gezegd. Hopelijk pakt het iets indrukwekkender uit als ik eronder sta.

Ja daar is niet zoveel meer van over, echt veel verschil met de sample. Zonde, had goede hoop in dit merk maar ziet er vooralsnog niet zo bijzonder uit. Ga wel de kleinere cakes proberen maar daar blijft het voorlopig bij.

Onwijs blij met dat YouTube kanaal die alles van de geteste producten online zet. Misschien ook leuk als andere merken ook is een voorbeeld nemen om even wat producten te testen en te filmen

Deze gaat bij mij van de lijst af. Hij is weliswaar heel sierlijk, maar effecten zijn behoorlijk klein en qua burst en kleuren stukken minder dan in het filmpje on de openingspost. Nee voor die 120 euro zijn er beduidend betere producten te krijgen.

Hier het zelfde verhaal had deze ook hooge aan me lijst staan maar naar dit flimpje is toch niet egt wat ik er van verwacht had .. dus sla hem dit jaar toch over

Back
Bovenaan