Primavera

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3665
Artikelnaam: Primavera
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 2.000 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Primavera betekend voorjaar, en met deze 100 shots compound met 30mm tubes van Pangu Fireworks waan je je tijdens oudejaarsnacht al een paar maanden verder; het voorjaar. Alles gaat weer groeien en bloeien. Zo ook de effecten van deze compound, het goud loopt prachtig uit en er ontstaan prachtige knoppen in de kleuren Rood, Groen, Geel, Paars en Blauw! Alles in een rap tempo voor een ultieme beleving!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 50-55sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 229,00
Folderprijs : € 179,00
Onlineprijs : € 149,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

3665_Primavera_1.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze klinkt inderdaad erg interessant. De kleuren spreken me aan, maar ook in combinatie met het beloofde tempo in +/- 50 a 60 seconden!

Kleuren en langzaam kruipend goud ( flower crown? ). Klinkt als de perfecte compound. Deze ga ik zeker in de gaten houden.

Mag hopen van niet, verwacht toch iets meer sierlijks. Volgens mij was dit filmpje ook ontkracht bij de importeurs meeting Pangu.

De omschrijving klinkt veelbelovend. Heel erg benieuwd naar deze box. Kan een potentiële topper worden.

Zou dit 4 keer de Yellow River kunnen zijn met dan iedere keer een ander kleur:p

Geen idee natuurlijk hoor, maar dat schoot vd week door mijn hoofd toen ik de topics bs aan het klaarmaken was.

De omschrijvingen van de nieuwe Pangu lijn zijn wel weer heerlijk geschreven. Erg benieuwd naar deze. Verwacht iets meer originaliteit, maar 4 x de yellow rivier in verschillende kleuren is ook wel een top combi lijkt me

Back
Bovenaan