[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch een karton Royal Artillery in de pocket, de Shardana Rockets zijn uitverkocht en dat is mijn schuld!
Samen met nog een brute compoundbox!

Hoe zeker is dat categorie 3 niet meer mag volgend jaar?

Gerrit, ik ken je (nog) niet, maar bedankt voor deze mooie dingetjes!

Toch een karton Royal Artillery in de pocket, de Shardana Rockets zijn uitverkocht en dat is mijn schuld!
Samen met nog een brute compoundbox!

Hoe zeker is dat categorie 3 niet meer mag volgend jaar?

Gerrit, ik ken je (nog) niet, maar bedankt voor deze mooie dingetjes!

100% zeker

Misschien beetje offtopic, maar wat gaat er gebeuren met al die single shots die op voorraad zijn en wellicht niet uitverkocht raken dan...

@gerrit: misschien speciale single shot actie houden? :)

Hallo Biem,

Om 00.00 uur 31 december 2019 de grootste singel shot show van Noord Nederland voor bij mega Vuurwerk Leeuwarden:bye::shocked::bye::shocked::rolleyes::rolleyes:

Gerrit

Misschien beetje offtopic, maar wat gaat er gebeuren met al die single shots die op voorraad zijn en wellicht niet uitverkocht raken dan...

@gerrit: misschien speciale single shot actie houden? :)

Vind je de huidige actie die Gerrit heeft op Royal Artillery niet goed genoeg :frusty:

Vind je de huidige actie die Gerrit heeft op Royal Artillery niet goed genoeg :frusty:

Absoluut zeer goeie actie. Maar ik laat die single shots lopen, ik doel meer op de Junk en de Evolution single shots.
Was niet aanvallend of neerbuigend bedoeld, gezien het feit dat ik al meer dan een volwassen bruto maandsalaris bij Gerrit besteed heb.
Ik doelde dus op een single shot pretpakket met bijvoorbeeld 10x junk + 3 setjes Eccentric Shots voor een setprijs. Puur omdat winkeliers ze volgend jaar niet meer kunnen verkopen.

Maar als Gerrit zijn voorraad zelf op gaat stoken dan geef ik hem meer dan gelijk. Alleen neem ik hem het kwalijk dat hij niet bij mij in de straat woont! :p

Heel toevallig wilde ik precies 10x junk en 3x eccentric shots bestellen. Als dat zou kunnen, neem ik die��

Hoi Gerrit, op dit moment heb ik mijn lijstje rond, alleen zag ik dat de branco van evolution weer op is. Komt deze nog op voorraad?

Krijgen jullie nog zombie zone van mania weer erbij ? Wou net bestellen kreeg ik een melding dat ze er niet meer waren :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan