Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch een karton Royal Artillery in de pocket, de Shardana Rockets zijn uitverkocht en dat is mijn schuld!
Samen met nog een brute compoundbox!
Hoe zeker is dat categorie 3 niet meer mag volgend jaar?
Gerrit, ik ken je (nog) niet, maar bedankt voor deze mooie dingetjes!
Die knalde bij mij allemaal op de grond. Meer mensen daar last van gehad hier?
Had 4 pakken, inderdaad erg veel laagvliegers.Die knalde bij mij allemaal op de grond. Meer mensen daar last van gehad hier?
100% zeker
Misschien beetje offtopic, maar wat gaat er gebeuren met al die single shots die op voorraad zijn en wellicht niet uitverkocht raken dan...
@gerrit: misschien speciale single shot actie houden?![]()
Misschien beetje offtopic, maar wat gaat er gebeuren met al die single shots die op voorraad zijn en wellicht niet uitverkocht raken dan...
@gerrit: misschien speciale single shot actie houden?![]()
Zou leuk zijn als je er een videootje van maaktHallo Biem,
Om 00.00 uur 31 december 2019 de grootste singel shot show van Noord Nederland voor bij mega Vuurwerk Leeuwarden
Gerrit
Vind je de huidige actie die Gerrit heeft op Royal Artillery niet goed genoeg![]()
Maar als Gerrit zijn voorraad zelf op gaat stoken dan geef ik hem meer dan gelijk. Alleen neem ik hem het kwalijk dat hij niet bij mij in de straat woont!![]()
Hoi Gerrit, op dit moment heb ik mijn lijstje rond, alleen zag ik dat de branco van evolution weer op is. Komt deze nog op voorraad?