Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zullen we onthouden freak. Is slechts een kwestie van tijd dat elke 30mm bak >2 euro/shot zal zijn. Sta jij dan stoer naast je pruttelende 20mm compoundje.
Zullen we onthouden freak. Is slechts een kwestie van tijd dat elke 30mm bak >2 euro/shot zal zijn. Sta jij dan stoer naast je pruttelende 20mm compoundje.
maar dan mag een groot deel vd liefhebbers toch wel stevig balen dat z'n hobby onbetaalbaar wordt gemaakt?
Nee dat schijnt hier de laatste jaren niet te mogen, want je wordt meteen afgebrand als er wordt gezegd dat het duur is. Het merendeel hier lijkt wel aandelen te bezitten van/bij de importeurs/ winkeliers en verdedigen de prijzen terwijl ze nauwelijks weten wat de werkelijke kosten zijn. Misschien denken zij op deze manier ergens korting los te weken? LOL.
Ook ik zie de laatste jaren bij mij zelf steeds meer weerstand en zin in mijn grootste hobby opkomen. De prijzen en het geouwehoer er om heen door de politiek werkt hier zeer zeker aan mee.
Of de rest is gewoon realistisch.
Ik ben zeer realistisch met mijn uitspraken, maar ik denk dat jij hier nog te kort lid bent om daar over te kunnen oordelen. Niet dat jij je mening niet mag zeggen, maar gewoonweg omdat het afbranden van elkaar een trend van de laatste 6 a 7 jaar is. En dat heb jij niet "bewust" mee gemaakt![]()
Ooh dat zou kunnen, daar kan ik niet over oordelen inderdaad. Maar zelf probeer ik ook niet naar het verleden te kijken en positief de toekomst te bekijken. Het valt mij gewoon op dat mensen die ‘commentaar’ hebben op de prijzen zich afreageren op de mensen die dat minder hebben. Dat vind ik jammer, het is niet nodig. Daarom dat ik zeg dat vinger wijzen. Laat elkaar gewoon, we zijn hier allemaal voor dezelfde hobby. Ook al ben ik een jaar lid, ik vind dat echt de sfeer verpesten. Iedereen baalt van de nieuwe prijzen, of je nou 10 jaar lid bent of net zoals mij een jaar, maar ik denk ook dat de winkeliers en de importeurs hier van balen. Maar wat doe je eraan, helemaal niets. Alles in de hele wereld is veel duurder geworden, om daar in te blijven hangen vind ik zonde. Geniet van het leven, en ja dat is soms moeilijk, maar om te blijven hangen in het negatieve wordt niemand beter van.
But there is also good news, due to the lower transport cost, we were able to lower the price of this batch by ca. 17,5% compared to the old one - let´s just hope the end consumer price will decrease accordingly
Kreeg hier toch best een lach van op mn gezicht, na weken dit topic een beetje gevolgd te hebben lees ik deze uitspraak van funke.