[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Het lastige aan deze prijsvraag is altijd dat je op vuurwerkplanet.nl altijd een dealer MOET kiezen. Er zijn verschillende dealers die niet alle lijnen / niet alle items verkopen.
Denk je dat je alles van een vraag genoemd hebt, blijkt er ergens anders een winkel te zijn die toch dat ene artikel verkoopt en die je ook had moeten noemen....

Maar goed, na deze wedstrijd via 8 verschillende dealers in den lande opgezocht te hebben, nu op hoop van zegen maar insturen.

Sorry maar dit is niet nodig. Tenminste niet via de computer..

ik doe het ook op de Pc nu, maar ik moet alsnog een dealer kiezen. Tenminste, als ik de Labels zoals "nieuwkomer" etc. wil zien.

ik kan wel voor alle producten kiezen op de site, maar dan staat alles door elkaar heen. Wordt het beantwoorden niet makkelijker op.

Iemand al opgevallen dat er staat de er 15 prijzen worden weg gegeven, maar dat er slechts 14 worden benoemd? :rolleyes:

Stel je voor je wint, welke compound zouden jullie dan willen winnen?

Mij maakt het allemaal niets uit, ik vind alles goed, als ik dit keer maar eens echt een mooie compound win en het ook daadwerkelijk in ontvangst kan nemen, vind ik alles goed. :)
Enige wat ik niet zou willen is een Carbid Shooter. Dit is iets wat wij hier in Limburg helemaal niet doen, dit is echt iets voor het noorden. Ik weet nog niet eens wat exact te doen en nog niet eens waar carbid te kopen. Ook is dit iets wat hier niet echt gewaardeerd zou worden (buurtbewoners), aangezien het enorm hard knalt. Ik zie mijzelf niet ergens op een afgelegen stuk weiland o.i.d. met dit ding in de weer gaan. En verkopen zal heel moeilijk gaan.. dus neen, liever niet.

Mij maakt het allemaal niets uit, ik vind alles goed, als ik dit keer maar eens echt een mooie compound win en het ook daadwerkelijk in ontvangst kan nemen, vind ik alles goed. :)
Enige wat ik niet zou willen is een Carbid Shooter. Dit is iets wat wij hier in Limburg helemaal niet doen, dit is echt iets voor het noorden. Ik weet nog niet eens wat exact te doen en nog niet eens waar carbid te kopen. Ook is dit iets wat hier niet echt gewaardeerd zou worden (buurtbewoners), aangezien het enorm hard knalt. Ik zie mijzelf niet ergens op een afgelegen stuk weiland o.i.d. met dit ding in de weer gaan. En verkopen zal heel moeilijk gaan.. dus neen, liever niet.

Ik heb al 15 jaar een 25 liter melkbus met electrische ontsteking (en een 35 liter op reserve). Een Carbid Shooter zal dan naar een buurjongen gaan ofzo.

Ohja, ik kom uit de Achterhoek :P Lekker buitenaf.

Back
Bovenaan