roadrunner
VWC lid
Waarom zet je de antwoorden neer, de prijsvraag loopt nog
EDIT ### Excuses, ik dacht dat hij tot de 15e liep![]()
Geen probleem Torrr, de hele discussie over de de juiste antwoorden is altijd mooi om te zien (zodra het klaar is)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zet je de antwoorden neer, de prijsvraag loopt nog
EDIT ### Excuses, ik dacht dat hij tot de 15e liep![]()
Als ik internet moet geloven is dat een box uit 2020?Mission 131, staat op maar enkele van de verkooppunten. Heb er hooguit 5 gevonden dacht ik
Als ik internet moet geloven is dat een box uit 2020?
Als ik internet moet geloven is dat een box uit 2020?
Alle antwoorden zijn te vinden op de site van Vuurwerkplanet, zoek maar is op locatie pannerden https://www.vuurwerkplanet.nl/shops/Theo-van-Huet-Vuurwerk
Mission 131 "nieuwkomer"

er staat niet specifiek bij dat je alleen de antwoorden kan vinden op de site vuurwerkplanet maar je dus ook andere bronnen kan gebruiken zoals het forum. hierdoor heb ik bij vraag 4 ook een ander antwoord omdat op het forum meer producten als nieuw staan dan op de site zelf.
Mijn antwoorden
1: 400
2: FUTURE AURORA
3: ZORRO
4: SUGAR DADDY,TRIPLE TROUBLE,INGLORIOUS DUO
5: ROCK ’n ROLLER
6: ZENA CRACKLING WILLOW
7: 8-BALL
8: MIDNIGHT EXPRESS
9: 36+108+100+216= 460
10: THE SECRET WIZARD
Haha heerlijk dit weer zoals elk jaar bij de prijsvragen! Mogen de beste winnen![]()
Bij vraag 4 hoort dezemberfest er nog bij
Bij vraag 4 hoort dezemberfest er nog bij
Nope staat niet als nieuw op vuurwerkplanet
Als je nu gaat kijken staat er weer een nieuwe box op die een paar weken geleden nog niet op de site stond. I love mama met 102 schoten…

Gaat alleen over de nieuwkomers!WTF, ik zie nu dat ik bij vraag 4 het antwoord 11 heb ingezonden ….
Kan iemand mij dat even uitleggen ?![]()