Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja het zou best kunnen hoor.Idem antwoorden. Alleen bij 8 uiteindelijk toch gekozen voor de 'the spy'. Aangezien een spion als enige in het spel Stratego zit. Tactical mind is ook mogelijk, want dat heb je wel nodig, maar niet specifiek bij stratego. Ben dus erg benieuwd wat saar nu het correcte antwoord is.
Dit was een twijfe
Ik ook trouwens. Vond cyber crasher helemaal niet slaan op de cryptische omschrijving. En party crasher helemaal. Inderdaad dacht ik als hackers laten computers crashen.Ik had zelf ook party crasher, ik dacht de link met hackers aan crashen. Als je gehackt word kan je computer ook crashen
Ach ja, we horen het wel wat de maker vd quiz bedoelt hebben.
UberBlitz en Games kunnen ook.Idem antwoorden. Alleen bij 8 uiteindelijk toch gekozen voor de 'the spy'. Aangezien een spion als enige in het spel Stratego zit. Tactical mind is ook mogelijk, want dat heb je wel nodig, maar niet specifiek bij stratego. Ben dus erg benieuwd wat saar nu het correcte antwoord is.
Dit was een twijfelgeval
Idem antwoorden. Alleen bij 8 uiteindelijk toch gekozen voor de 'the spy'. Aangezien een spion als enige in het spel Stratego zit. Tactical mind is ook mogelijk, want dat heb je wel nodig, maar niet specifiek bij stratego. Ben dus erg benieuwd wat saar nu het correcte antwoord is.
Dit was een twijfelgeval
Ik had zelf ook party crasher, ik dacht de link met hackers aan crashen. Als je gehackt word kan je computer ook crashen
Als die mag slaan kan hij de sterkste van het bord verslaan, het is maar hoe je het bekijkt.De spion is het zwakste stuk van het spel stratego, waarom zou die er goed in zijn?