[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Ik had zelf ook party crasher, ik dacht de link met hackers aan crashen. Als je gehackt word kan je computer ook crashen

Idem antwoorden. Alleen bij 8 uiteindelijk toch gekozen voor de 'the spy'. Aangezien een spion als enige in het spel Stratego zit. Tactical mind is ook mogelijk, want dat heb je wel nodig, maar niet specifiek bij stratego. Ben dus erg benieuwd wat saar nu het correcte antwoord is.
Dit was een twijfe
Ja het zou best kunnen hoor.
Het is bij deze vraag maar net hoe je hem leest.
Deze is heel goed (om te hebben) in stratego
Of
Deze is heel goed (in het spelen van) stratego

Ik had zelf ook party crasher, ik dacht de link met hackers aan crashen. Als je gehackt word kan je computer ook crashen
Ik ook trouwens. Vond cyber crasher helemaal niet slaan op de cryptische omschrijving. En party crasher helemaal. Inderdaad dacht ik als hackers laten computers crashen.

Ach ja, we horen het wel wat de maker vd quiz bedoelt hebben. Het was sowieso leuk om de quiz te maken. Daar gaat het om. Hoewel een prijs winnen ook altijs leuk is :)

Ach ja, we horen het wel wat de maker vd quiz bedoelt hebben.

Ja dat is het ook. Als je deze vragen moet bedenken dan bekijk je een product en verzin je er iets bij.
Denk niet dat die gene(n) dan de hele lijst afgaan van alle producten om te kijken of er misschien iets anders tussen staat dat ook zou passen.

We nemen alle bevindingen en interpretaties mee zoals we dat altijd doen. Uiteindelijk is Lesli de beslissende factor hierin.

Helaas lezen we naast interpretaties ook hele discussies op prijsvragen, wij vinden dat ondankbaar overkomen, naar ons, maar met name naar de importeur of een winkel dat de prijsvraag laat organiseren.
Houd het gezellig, gun elkaar iets en neem je verlies als je buiten de prijzen valt.

Succes allemaal, de winnaars zijn hopelijk snel bekend!

Idem antwoorden. Alleen bij 8 uiteindelijk toch gekozen voor de 'the spy'. Aangezien een spion als enige in het spel Stratego zit. Tactical mind is ook mogelijk, want dat heb je wel nodig, maar niet specifiek bij stratego. Ben dus erg benieuwd wat saar nu het correcte antwoord is.
Dit was een twijfelgeval
UberBlitz en Games kunnen ook.

Dit was een twijfelgeval

De spion is het zwakste stuk van het spel stratego, waarom zou die er goed in zijn?

Zelf had ik Cyber Crasher, maar zoals jij ‘em aanvliegt vind ik ook wel een interessante optie. Ben benieuwd waar de heren Lesli straks mee gaan komen. Laat het verlossende bericht maar komen :wink:

Ik vond dit een leuke prijsvraag!
En volgens mij heb ik zonder interpretatie al een aantal vragen fout beantwoord haha.
Wellicht een troost voor degene die nu gaan discussiëren, grotere winkans weer.

Daar gaat het om! Wij ervaren plezier. Wij leren de websites en producten beter kennen. En een paar mensen zijn straks helemaal blij met hun gewonnen prijzen!

Klasse, toch weer de denkfout gemaakt. Ik ben bij vraag 10 voor de Usain Volt! gegaan. Die is natuurlijk ook rap. De Spit It Out totaal over het hoofd gezien. :bonk: Ach meer kansen voor de rest! :D En volgend jaar beter.

YES! De winnaars zijn bekend, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!
Per mail ontvangen jullie binnen een uur een verzoek om de gegevens aan te leveren die nodig zijn om je vuurwerkprijs af te halen of je merchandising te ontvangen.

• Inglourious Duo - Pyroshopper t.w.v. €150,00 - McS31
    [*]Salvo Unlocked - CodeS t.w.v. €130 - iMaverick
    [*]Iro Kin Beauty - X-Qlusif t.w.v. €320 - EmmFire
    [*]Double Dope - VOLT! t.w.v. €330 - JB06
    [*]Shred It Showbox t.w.v. €350 - BlackIce45
    [*]Adrenaliner t.w.v. €340 - Sodeknetterlint
    [*]VOLT! Carbid Shooter t.w.v. €130 - CasVw
    [*]Één van de 8 merchandise pakketten
    - vuurwerkmaniak / vuurwerk-15 / Muis / KruitFreak / Dennish / maxim / riffii / Thomas31

En natuurlijk ook de antwoorden voor jullie hieronder.
We hebben n.a.v. de inzendingen overleg gehad over de antwoorden en bij vraag 5 hebben we ook de Enemy goedgekeurd aangezien de onderbouwing van een verwarrende omschrijving daabrij helder was.
Er is ook vaak geopperd om The Spy goed te keuren bij vraag 8, we zochten echter een box en geen cake, die is dus niet aangepast.

1. Kingpin
2. Double dope
3. Zena Turbo Fan
4. Cyber Crasher
5. Shred it Showbox (/ Enemy)
6. Peak Power
7. Pyro Parade
8. Tactical Mind
9. The Escape Room
10. Spit It Out
11. Blue Mamba
12. City of Pyro