Aldi - Categorie 1 vuurwerk

In Tiel nog niets.
Gevraagd aan een meisje van de Aldi, maar die kwam met het verhaal dat het pas volgende week verkrijgbaar is.
Dat neem ik maar met een korrel zout.

Laatst bewerkt:
Gorinchem geweest en lag nog niks. Vertelde me morgenochtend 08.00 ligt het in de schappen.

Ik was er ook, rond 16:50. Ze krijgen vanaf nu elke dinsdag nieuwe voorraad binnen die direct de winkel in gaat (m.u.v. deze week, nu komt het woensdag pas in de winkels)

Heb net nog wat getest:

Fonteinen (voorheen plastic zak fonteinen), zeer matig (misschien vochtig??)
Nitro's (gefilmd krijg ik niet geupload...) opnieuw klein effect hooguit 50 cm
Knetterlinten, SUPER!
Knetterking, SUPER!

Screenshot_20201215-181307~2.png

Filmpje van de knetterlinten.
Importeur is Lesli.

Het geluid is in werkelijkheid een stuk harder.
Ik ga morgen nog een paar pakjes halen.
Zit wel een leuk projectje in.

Ligt er al in den haag megastore, kzou er maar snel bij wezen, al heel veel mensen stonder er al.

Ik heb zojuist ook wat cat1 gehaald en direct getest.

Nitro's: Ik vind ze erg goed, boven verwachting. Ik schat dat het ongeveer 1m hoog was.

Knetterking: niet best.. een aantal jaar geleden blies deze mij omver door de crackling finale nu is het een heel triest beetje crackling.

Knetterlint: Ook niet best. slecht zelfs naar mijn mening, heel traag en het leek wel alsof hij halverwege stopte toch bleek hij al geheel op gebrand te zijn.

hierbij mijn beelden:

Bij 2 aldi's hier was niets meer te krijgen, bij de 3e was alles max 1 per klant, hier dus nog wel wat kunnen scoren, al had ik liever wat meer ratellinten gehad.

Oh man krijgen hier ook een gezeik met goede batch en slechte batch. Ik neem me weegschaal mee naar de winkel.

Ik heb zojuist ook wat cat1 gehaald en direct getest.

Nitro's: Ik vind ze erg goed, boven verwachting. Ik schat dat het ongeveer 1m hoog was.

Knetterking: niet best.. een aantal jaar geleden blies deze mij omver door de crackling finale nu is het een heel triest beetje crackling.

Knetterlint: Ook niet best. slecht zelfs naar mijn mening, heel traag en het leek wel alsof hij halverwege stopte toch bleek hij al geheel op gebrand te zijn.

hierbij mijn beelden:

Bij mij net andersom haha

Back
Bovenaan