[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Fantastische prijsvraag weer, na een uurtje zoeken volgens mij alle antwoorden gevonden. Maar ga ze een andere keer nog even checken. Succes allemaal!

Kuddo’s aan de bedenker. Heeft me 3 dagen gekost en weet bijna zeker dat ik er nog foute antwoorden tussen zitten. Ik kan wel de helft van assortiment wel dromen nu 🤣🤣🤣

Ik ben er wel redelijk uit denk ik. Vraag 5 blijft in mijn hoofd toch een twijfelgeval, en ik heb de site nu al wel 10 keer doorgenomen. Ga de knoop maar doorhakken vandaag.
Iedereen veel succes !

Gisteravond even goed voor gaan zitten met de vrouw. Vanochtend de laatste klap erop gegeven en de mail de deur uit gestuurd. Duimen nu :) Succes iedereen.

Ik ben er wel redelijk uit denk ik. Vraag 5 blijft in mijn hoofd toch een twijfelgeval, en ik heb de site nu al wel 10 keer doorgenomen. Ga de knoop maar doorhakken vandaag.
Iedereen veel succes !

Ik snap precies wat je bedoelt maar degene die ik uiteindelijk heb ingestuurd is naar mijn idee het meest passend als je aanneemt dat ze bij de hint waarschijnlijk een ander woord moesten gebruiken om het minder overduidelijk te maken

Ik snap precies wat je bedoelt maar degene die ik uiteindelijk heb ingestuurd is naar mijn idee het meest passend als je aanneemt dat ze bij de hint waarschijnlijk een ander woord moesten gebruiken om het minder overduidelijk te maken

Vraag 5 is inderdaad een lastige en gaat om eigen interpretatie en in het hoofd kijken van de bedenker van deze mooie cryptische puzzel. Dit duurt bij mij dagen, opeens heb je er weer 1.....

Iedereen veel succes !
Dat heb ik ook met 8, zijn meerdere mogelijk

Dat heb ik ook met 8, zijn meerdere mogelijk
Nee dit is wel zo'n hint waarbij je ''aha!'' denkt bij het goede antwoord. Aangezien heel veel product namen in het engels zijn kan het misschien helpen om gewoon google translate erbij te pakken. Ook al weet je wat het in het nederlands betekent kan het ook helpen als je de naam in het nederlands bekijkt dat geldt eigenlijk voor bijna alle vragen

Misschien hier niet te veel over mogelijke antwoorden en/of tip etc. geven/spreken? Je helpt hier jezelf niet mee wanneer je andere mensen een mogelijkheid geeft om net iets anders naar een vraag en antwoord te kijken en een EUREKA momentje te geven. Laten we het speculeren even afwachten totdat de inzend datum is verstreken. :)

Misschien hier niet te veel over mogelijke antwoorden en/of tip etc. geven/spreken? Je helpt hier jezelf niet mee wanneer je andere mensen een mogelijkheid geeft om net iets anders naar een vraag en antwoord te kijken en een EUREKA momentje te geven. Laten we het speculeren even afwachten totdat de inzend datum is verstreken. :)

Ja dat is wel zo maar kan het soms niet laten om een ''hint'' te geven

Acht keer de hele website doorpitten omdat ik met mijn antwoord op vraag 7 niet helemaal tevreden was, en dat was maar goed ook. Uiteindelijk toch iets gevonden dat logischer was, maar het blijft echt goed nadenken.

Back
Bovenaan