Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben er wel redelijk uit denk ik. Vraag 5 blijft in mijn hoofd toch een twijfelgeval, en ik heb de site nu al wel 10 keer doorgenomen. Ga de knoop maar doorhakken vandaag.
Iedereen veel succes !
Ik snap precies wat je bedoelt maar degene die ik uiteindelijk heb ingestuurd is naar mijn idee het meest passend als je aanneemt dat ze bij de hint waarschijnlijk een ander woord moesten gebruiken om het minder overduidelijk te maken
Dat heb ik ook met 8, zijn meerdere mogelijkIk ben er wel redelijk uit denk ik. Vraag 5 blijft in mijn hoofd toch een twijfelgeval, en ik heb de site nu al wel 10 keer doorgenomen. Ga de knoop maar doorhakken vandaag.
Iedereen veel succes !
Nee dit is wel zo'n hint waarbij je ''aha!'' denkt bij het goede antwoord. Aangezien heel veel product namen in het engels zijn kan het misschien helpen om gewoon google translate erbij te pakken. Ook al weet je wat het in het nederlands betekent kan het ook helpen als je de naam in het nederlands bekijkt dat geldt eigenlijk voor bijna alle vragenDat heb ik ook met 8, zijn meerdere mogelijk
Misschien hier niet te veel over mogelijke antwoorden en/of tip etc. geven/spreken? Je helpt hier jezelf niet mee wanneer je andere mensen een mogelijkheid geeft om net iets anders naar een vraag en antwoord te kijken en een EUREKA momentje te geven. Laten we het speculeren even afwachten totdat de inzend datum is verstreken.![]()