[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Zo te lezen was is de enigste die twijfelde over vraag 8 aangezien ik vond dat je ook daar meerdere mogelijkheden hebt maar goed, inmiddels verstuurd met de best passende

Ik vond 'm best wel pittig! Wel heel leuk. Het loont wel echt om er een dag later nog een keer opnieuw naar te kijken. Ik twijfelde over een paar, en een paar dagen later keek ik weer en viel het kwartje ineens :idea:

Deze is ook weer ingestuurd. Leuke prijsvraag om te doen. Sommige vragen waren echt doordenkertjes, lastiger als de andere prijsvraag van Vuurwerkplanet. Ben benieuwd of ik alle antwoorden goed heb! Voor degene die nog aan het zweten zijn op deze prijsvraag: succes!

Ouderwets lekker puzzelen! Kom maar door met dit soort prijsvragen! Thanks weer voor het organiseren!
Bij sommige antwoorden toch wat twijfels, dus ben benieuwd of het allemaal goed is. Afwachten maar!

Wat een leuke prijsvraag dit! Het was even goed puzzelen maar ik denk dat het is gelukt. Antwoorden opgestuurd:handsup:

Lekker jongens, nu ben ik vraag 8 nog een keer gaan checken, en nu ga ik weer twijfelen ... #telaat :rolleyes:

Ik ga niet opnieuw checken bij #8. ik vind mijn antwoord heel erg passend dus kan naar mijn idee gewoon niet fout worden gerekend. Ik zou niet weten welk ander product deze twijfelgevalletjes opwekt dus ik ben benieuwd wat jullie hadden

Back
Bovenaan