[PRIJSVRAAG] Vuurwerkland.nl prijsvraag 2022 - WINNAARS BEKEND

Ha, ik kwam bij vraag 5 over hoeveel compounds er zijn in de Familie vuurwerklijn tot 5 stuks: Familie Show, Familie Special, Familie Topper, Familie Party en ook de Familie Juweel. Is een fonteinencompound, staat ook zo op het product zelf. Of dit goed gerekend wordt is natuurlijk aan de jury :)
Volgens mij zit Familie Party niet meer in het assortiment en was deze dus ook niet meer te vinden via vuurwerkland.nl

1) 1274 gram
2) Flying Vanguard
3) Furious en Jackhammer
4) Obsessed (168sh)
5) 3 stuks
6) Tycoon
7) Neon Night
8) The Fast Mission (met 280 shots) als losse compound.
9) Doomsday
10) Volgens hun website meer dan 250, volgens hun FB pagina zijn het er 250.

Ik zie dat heel veel mensen bij vraag 8 naar een set compounds verwijst in plaats van EEN compound waar ook naar is gevraagd. Je kunt dus niet 3 compounds nemen. Dus als het bij één compound blijft dan is het The fast mission. Dus zullen de meeste mensen deze vraag niet goed hebben. Het is dan ook duidelijk een strikvraag dat zijn doel heeft bereikt. :)

Zou kunnen, echter worden de dubbele/tripple etc. Compounds als 1 uitgeleverd. Je kunt ze (dit jaar) bij vuurwerkland nog niet los bestellen. Ik denk dat het dus geen strikvraag is.

Volgens mij zit Familie Party niet meer in het assortiment en was deze dus ook niet meer te vinden via vuurwerkland.nl

Dan zit 'ie nog steeds zoals gevraagd in de Familie lijn, alleen niet meer verkrijgbaar. Had alles op VWC in het topic Familie Vuurwerk bekeken en deze vraag niet via Vuurwerkland.nl opgezocht. Nou ja, dan heb ik minimaal 1 fout. Winnaars alvast van harte gefeliciteerd! :)

1. 1274gram
2. Flying Vanquard
3. Furious en Jackhammer
4. 168 schoten
5. 3
6. Tycoon
7. Neon Night
8. 407 schoten de Blockbuster
9. Doomsday
10. meer dan 250 verkooppunten

vraag 8 is discutabel en op meerdere manieren te lezen.

YES! De winnaars zijn bekend, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!
Per mail ontvangen jullie binnen een uur een verzoek om de gegevens aan te leveren die nodig zijn om je vuurwerkprijs af te halen.

• Karton Screaming Vulture (2 stuks) - Underground t.w.v. €279,90 - Japieh
    [*]Dictator - Wolff Specials t.w.v. €239,95 - Stimp0r
    [*]Phoenix - Red Lantern t.w.v. €199,95 - Gototop

En natuurlijk ook de antwoorden voor jullie:

1. 1.274 gram
2. Flying Vanguard
3. Jackhammer / Furious
4. 168 (Poema Obsessed)
5. 4 stuks (Familie Topper / Familie Special / Familie Show / Familie Juweel)
6. Tycoon
7. Neon Night / Captain Comet
8. 480 - Madhouse - we hebben de 540 schoten tellende Iconic ook goed gerekend
9. Doomsday
10. Meer dan 250 verkooppunten

Laatst bewerkt:
Proficiat winnaars!

Merkwaardig dat de Blockbuster "Groter ga je ze niet tegenkomen!" dan toch niet goed wordt gerekend. De omschrijving zegt toch dat dit de grootste is...?

Proficiat winnaars!

Merkwaardig dat de Blockbuster "Groter ga je ze niet tegenkomen!" dan toch niet goed wordt gerekend. De omschrijving zegt toch dat dit de grootste is...?

Eens, dit is echt heel raar. Sowieso is het fysiek de grootste compound. Dit soort vragen zijn gewoon niet goed. Op deze manier heeft meedoen weinig zin als er zulke slechte vragen/antwoorden zijn.:bonk:

Gefeliciteerd
Vraag 8 is volgens de website de blockbuster. "Groter ga je ze niet tegenkomen"

Iemand die deze leden toevallig kent? :P

Maar even zonder dollen. Grootste compound qua aantal shots is gewoon The Fast Mission met zijn 280 shots. En niet een serie compounds, anders had je moeten vragen naar het artikelnaam met meeste shots. Maar ik weet ook dat ook al geven ze je enigszins hierin gelijk, ze het toch niet gaan corrigeren maar het gewoon laten doorgaan en dat is jammer. Misschien een optie in de toekomst om eerst alle antwoorden te geven zodat er een onderbouwde discussie kan plaatsvinden om daarna dan eventueel bepaalde antwoorden toch goed te keuren en zodoende op een iets eerlijkere manier de winnaars te kiezen. Voor de rest wil ik de winnaars hier feliciteren met hun prachtige prijs.

Uiteindelijk toch alle vragen goed :angel:
Was leuk om weer mee te doen, winnaars van harte gefeliciteerd, heel veel plezier met deze mooie prijzen !

YES! De winnaars zijn bekend, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!
Per mail ontvangen jullie binnen een uur een verzoek om de gegevens aan te leveren die nodig zijn om je vuurwerkprijs af te halen.

• Karton Screaming Vulture (2 stuks) - Underground t.w.v. €279,90 - Japieh
    [*]Dictator - Wolff Specials t.w.v. €239,95 - Stimp0r
    [*]Phoenix - Red Lantern t.w.v. €199,95 - Gototop

En natuurlijk ook de antwoorden voor jullie:

1. 1.274 gram
2. Flying Vanguard
3. Jackhammer / Furious
4. 168 (Poema Obsessed)
5. 4 stuks (Familie Topper / Familie Special / Familie Show / Familie Juweel)
6. Tycoon
7. Neon Night
8. 480 - Madhouse - we hebben de 540 schoten tellende Iconic ook goed gerekend
9. Doomsday
10. Meer dan 250 verkooppunten
Screenshot_20221223_004344_Chrome.jpg
Gefeliciteerd iedereen bij vraag 7 had ik deze ook regenboog in voor kwam en zelfde artikel is maar andere naam is deze ook goed gerekent

Back
Bovenaan