[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelijk maar meegepakt. Bewust enkele maanden niet op het forum gekeken, toevallig vandaag weer een keer wel en 5 boxen besteld :bonk:
Qua opbouw is dit misschien niet een zeer speciale box, maar de effecten i.c.m. kleuren vind ik echt prachtig, dus die staat in de straat! Bedankt Dennis, want ik zie hem eigenlijk bijna nergens verkocht worden. :thumbsup:

Staat inmiddels op de shop

Gelijk maar meegepakt. Bewust enkele maanden niet op het forum gekeken, toevallig vandaag weer een keer wel en 5 boxen besteld :bonk:
Qua opbouw is dit misschien niet een zeer speciale box, maar de effecten i.c.m. kleuren vind ik echt prachtig, dus die staat in de straat! Bedankt Dennis, want ik zie hem eigenlijk bijna nergens verkocht worden. :thumbsup:

Ik heb nog een paar filmpjes van Eurostar

Oh die nieuwe grote boxen vallen me wat tegen .. had ik niet verwacht . Die reparo vind ik wel mooi , maar die laatste cake begrijp ik niet. Past er totaal niet bij

Oh die nieuwe grote boxen vallen me wat tegen .. had ik niet verwacht . Die reparo vind ik wel mooi , maar die laatste cake begrijp ik niet. Past er totaal niet bij
Ik dacht precies het zelfde over die Reparo.
De eerste 2 cakes zijn prima, de derde vind ik echt heel mooi en dan komt er iets achteraan dat gewoon de hele box verprutst.

Die kleinere boxen zien sommige er wel heel tof uit maar eens in de gaten houden

Na een reeds bestellingen te hebben gevraagd, vraag ik me af bij een eventuele nieuwe lockdown. Hoe en wat te doen met ophalen? Is hier over nagedacht?

Laatst bewerkt:
Na een reeds bestellingen te hebben gevraagd, vraag ik me af bij een eventuele nieuwe lockdown. Hoe en wat te doen met ophalen? Is hier over nagedacht?

Goede morgen

Op dit moment zijn we bezig om alles uit te werken en op te bouwen tevens is alles al binnen Stickers,Lijnen enz enz.

Tevens hebben we 2 gedeeltes een afhaal en winkel ruimte en ook hebben we maximaal 20 a 21 freak orders in een uur die we verwerken om iedereen ruimte te geven.

Even uitgelegd een freak heeft 4 order en een ander 2 dat betekend dat er dan 14 per uur komen dus niet op persoon maar op orders aantal.

De meeste bestellen over het jaar dus dan weet je dat het de helft is ongeveer.

Daarom hadden we het hele jaar alle blokken open staan om een juiste verdeling te krijgen en zo als al vaker aan gegeven is het blok vol dan is die vol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan