Prijsvraag 8 Vuurwerkplanet.nl

Jawel, de digitale (en analoge) zolder is hier ook afgestoft.

Enerzijds leuk, mooie herinneringen, anderzijds een hoop vergane glorie. Romeinse kaarsen, pijlen, das war einmal.

(O.a.) Lesli vuurwerk uit mn collecties 2002, 2003 en 2004
2003-2004 lesli - 2.jpg
Mijn all time favourite uit het verleden; de "merkloze" Giant Surprise:
Lesli 2002-2003.JPG
Grand prix collection
GRAND PRIX UNLIMITED 10 (KAST).JPG

Blizzardball en powerball rockets, naast de kingsize. Grappige anekdote, de kleinste (blizzardball) deden het het best, aangezien de andere zo ongeveer de stratosfeer in gingen...
2003-2004 lesli -3.jpg

Laatst bewerkt:
En de oudste foto (uit het plakboek) die ik kon vinden, werkelijk een trip down memory lane... hoe het ooit begon...

samen uitsnede.jpg
Schatting is rond 1990...

Marco 10 kilo pakket.JPG
Dit moet rond de 200grams regeling zijn geweest (ergens rond 97/98???), op de foto met het "10 kilo pakket" van de Diamond collection (schuurmans) het maximum wat je destijds mocht hebben, al staat er nog een diamond pakket naast :d. En Rave en Palm Springs van Crown. Verder nog een american dream (of american spirit) pakket van Lesli, met indianenthema. En uiteraard flink wat astronauten en fluitpijlen.

En dan een flinke sprong in de tijd; de nieuwe generatie, m'n zoontje vorig jaar:
IMG-20241228-WA0013.jpg
Te treurig voor woorden dat het binnenkort stopt voor hem en hij het gevoel van de eerste foto nooit zo mee gaat maken...

Laatst bewerkt:
Zo showtje neerzetten en uitvoeren is toch zo iets magisch, heerijk gevoel.
Oprecht een van de vetste ervaringen die ik in mijn leven gehad heb. Tevens heb ik er van geleerd dat ik door die adrenaline me bar weinig kan herinneren van het vuurwerk zelf. Gelukkig heb ik heel veel beeldmateriaal gekregen 😁

Ik schoot ook een 00:00 uur show. Maar die heeft niemand gefilmd en die kan ik dus ook amper herinneren.
Maar de potjes tussendoor met mijn zoon en buurjongen kan ik helder voor de geest halen.

De lessen zijn:
1. als je een show fakkelt, gebruik dan vooral compounds.
2. Zorg voor voldoende klaargelegde fakkels.
3. Hou het kort. Alleen wij vinden een vuurwerkshow van 20 minuten aan de korte kant.
4. laat het filmen en film zelf.

Back
Bovenaan