Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Supertof dat je deze foto's nog hebt zeg!! Ik heb echt zulke nostalgische herinneringen aan al deze labels. Eerste vuurwerk waar ik kennis mee maakte. Thanks voor het delen!Jawel, de digitale (en analoge) zolder is hier ook afgestoft.
Enerzijds leuk, mooie herinneringen, anderzijds een hoop vergane glorie. Romeinse kaarsen, pijlen, das war einmal.
(O.a.) Lesli vuurwerk uit mn collecties 2002, 2003 en 2004
Bekijk bijlage 1816147
Mijn all time favourite uit het verleden; de "merkloze" Giant Surprise:
Bekijk bijlage 1816148
Grand prix collection
Bekijk bijlage 1816149
Blizzardball en powerball rockets, naast de kingsize. Grappige anekdote, de kleinste (blizzardball) deden het het best, aangezien de andere zo ongeveer de stratosfeer in gingen...
Bekijk bijlage 1816150
Als ik wat meer tijd heb, zal ik nog meer posten uit periode 2002-2010.Supertof dat je deze foto's nog hebt zeg!! Ik heb echt zulke nostalgische herinneringen aan al deze labels. Eerste vuurwerk waar ik kennis mee maakte. Thanks voor het delen!
Niet zo slim om dit zo te posten hier. Al vertrouw ik iedereen natuurlijkToch wel prachtig vond ik dit altijd heel graag gewild veel vuurwerk nooit echt gedaan en nu dit jaar wel en dan bestellen was toch wel magische heb zo veel zin in ophalen

Je adres staat er nog op RafToch wel prachtig vond ik dit altijd heel graag gewild veel vuurwerk nooit echt gedaan en nu dit jaar wel en dan bestellen was toch wel magische heb zo veel zin in ophalen
Hadden jullie in plaats van een dresscode, de kapper een opdracht gegeven?
Gabbers unitedHadden jullie in plaats van een dresscode, de kapper een opdracht gegeven?![]()
HahahaHadden jullie in plaats van een dresscode, de kapper een opdracht gegeven?![]()