Prijsvraag 7 Vuurwerkplanet.nl

Gelukkig dezelfde oplossing maar bij het woordje "Cake" dacht ik aan een typefoutje voor het woord "Riakeo". Was me totaal niet opgevallen dat er ook "Cake" stond 🤣

In eerste instantie had ik het woord 'gil' ook nog doorgestreept! Ik hield zelfs 2 letters, C en A over! Van deze letters kon ik SCALE en LACES maken! Ik dacht, dat heeft geen reet met vuurwerk te maken!
Nou, G en I eraf, toen zag ik de letters LESLI maar ook nog steeds C en A! Snapte er niets van! Uiteindelijk zag ik CAKE en heb alsnog die C en A weg kunnen strepen!

Uiteindelijk wel LESLI als oplossing ingestuurd, maar ik had eerst 2 x een S te veel over. Compound ipv Compounds en Fountain ipv Fountains. Duurde even voor ik dat doorhad

In eerste instantie had ik het woord 'gil' ook nog doorgestreept! Ik hield zelfs 2 letters, C en A over! Van deze letters kon ik SCALE en LACES maken! Ik dacht, dat heeft geen reet met vuurwerk te maken!
Nou, G en I eraf, toen zag ik de letters LESLI maar ook nog steeds C en A! Snapte er niets van! Uiteindelijk zag ik CAKE en heb alsnog die C en A weg kunnen strepen!
Hier echt precies hetzelfde!!

Ik had LES over door het ook wegstrepen van gil. Ik ging er ook ergens van uit dat de instinker zou zijn dat er helemaal geen letters over zouden blijven maar ineens viel het kwartje met lesli.

ik had indd ook gil in eerste instantie als woord erbij gepakt

Ik zat enorm te twijfelen omdat Xqlusif met een q is, maar ik werd daar niets wijzer van omdat voor "exclusief bij lesli" de rest niet uitkwam, toen maar bij lesli gebleven

• Like
Waarderingen: LMFR
Back
Bovenaan