Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
IkkeToch wel benieuwd wie hier wel eens een beffbril moet gebruiken
Hier echt precies hetzelfde!!In eerste instantie had ik het woord 'gil' ook nog doorgestreept! Ik hield zelfs 2 letters, C en A over! Van deze letters kon ik SCALE en LACES maken! Ik dacht, dat heeft geen reet met vuurwerk te maken!
Nou, G en I eraf, toen zag ik de letters LESLI maar ook nog steeds C en A! Snapte er niets van! Uiteindelijk zag ik CAKE en heb alsnog die C en A weg kunnen strepen!
Ik had exact hetzelfde, liep daar echt op vast ook hahaaGelukkig dezelfde oplossing maar bij het woordje "Cake" dacht ik aan een typefoutje voor het woord "Riakeo". Was me totaal niet opgevallen dat er ook "Cake" stond![]()
ik had indd ook gil in eerste instantie als woord erbij gepaktIn eerste instantie had ik het woord 'gil' ook nog doorgestreept! Ik hield zelfs 2 letters, C en A over! Van deze letters kon ik SCALE en LACES maken! Ik dacht, dat heeft geen reet met vuurwerk te maken!
Nou, G en I eraf, toen zag ik de letters LESLI maar ook nog steeds C en A! Snapte er niets van! Uiteindelijk zag ik CAKE en heb alsnog die C en A weg kunnen strepen!
Herlat is een lijn van Zena Nederland en die valt weer onder Vuurwerkplanet.Ik heb het woord Herlat ook aangestreept, wist niet dat ze ook Herlat als merk voerde~~
Ja precies, zo zit dat... maar ze verkopen geen Herlat cakes?Herlat is een lijn van Zena Nederland en die valt weer onder Vuurwerkplanet.