Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij mag deze ophalen dan haal ik de galacticos opWanneer mag ik deze prijs eigenlijk ophalen?
Jullie weten beide het afleveradres?Jij mag deze ophalen dan haal ik de galacticos op
Staat bergen op zoom en daar woon ik toevallig ookJullie weten beide het afleveradres?
Bergen op Zoom is geen staat.Staat bergen op zoom en daar woon ik toevallig ook
Goed idee, laat me er even over nadenken terwijl ik m’n prijs ophaal.Ik weet het goed gemaakt, ik haal hem op en film hem voor jullie!! Mocht je uit de buurt komen mag je natuurlijk ook gewoon live komen kijken onder het genot van een oliebol en een drankje....
Je weet wel wat je weg geeft hè!Ik weet het goed gemaakt, ik haal hem op en film hem voor jullie!! Mocht je uit de buurt komen mag je natuurlijk ook gewoon live komen kijken onder het genot van een oliebol en een drankje....
Als je op zoek bent naar een live trekking kun je ook ff gaan x hamsteren!Doelde eigenlijk op: als degene wie de trekking doet, dit dan live filmt.
We gaan hier natuurlijk niet meer met pen & papier lopen knutselen in een digitaal tijdperk.
![]()
Gefeliciteerd Jan! Jij bent weer aanwezig in dit topic en bent voor de gek gehouden. Goede poets. Hihi.Stop met dat gelul, ik denk elke keer dat de winnaar bekend is![]()
Bijna! Wordt dit topic gesloten omdat de winnaar bekend is, tot de volgende.Stop met dat gelul, ik denk elke keer dat de winnaar bekend is![]()
Vertrouw je t niet ofzo?
Prima zo als het is toch, gaat al tijd zat in al die prijsvragen zitten man.
Als je op zoek bent naar een live trekking kun je ook ff gaan x hamsteren!Grapje kerel, maar misschien ff een mailtje naar [email protected]?
Ik krijg er zelf bijna uitslag vanZou vandaag dan de uitslag komen?![]()
Heb het op andere plekken ook wel eens zo gezien en is inderdaad een leuke manier van loten.Het leek me gewoon extra sfeer (kunnen) brengen, het was maar een idee.
Niet zo negatief hey..
![]()

Heb het op andere plekken ook wel eens zo gezien en is inderdaad een leuke manier van loten.
Eens! Je zag toen letterlijk een digitaal rad draaien. Was leuk!Heb het op andere plekken ook wel eens zo gezien en is inderdaad een leuke manier van loten.