uxenve
VWC lid
daar heb je gelijk in, dan kom je op 166. naja we zullen het binnen een paar dagen weten hahaMaar goed, 175 zal wel goed zijn, is een mooier getal. Maar feitelijk vul je 87 niet in in het perspectief waar de puzzel in opgesteld is...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
daar heb je gelijk in, dan kom je op 166. naja we zullen het binnen een paar dagen weten hahaMaar goed, 175 zal wel goed zijn, is een mooier getal. Maar feitelijk vul je 87 niet in in het perspectief waar de puzzel in opgesteld is...
daar heb je gelijk in, dan kom je op 166. naja we zullen het binnen een paar dagen weten haha
Had ik ook, helaas de - en + tekens niet gezienIk had 500 nog iets aan euro'sbeetje te veel van het wishful thinking
![]()

Hoeft ook niet zolang je de 3 vragen maar goed beantwoord hebt lijkt meIk heb de antwoorden niet eens opgeteld.![]()
1. 87 / 2. 32 / 3. 56 had ik ook iddGvd... doe ik het weer... weer niet goed gelezen, heb alleen het totaal bedrag gestuurd.Hoeft ook niet zolang je de 3 vragen maar goed beantwoord hebt lijkt me1. 87 / 2. 32 / 3. 56 had ik ook idd
Hier hetzelfde, nu hopen dat het goed isHoeft ook niet zolang je de 3 vragen maar goed beantwoord hebt lijkt me1. 87 / 2. 32 / 3. 56 had ik ook idd
Dat is dus exact waar ik ook heel erg over heb zitten twijfelen...alleen het probleem is als je een 7 omdraait is het niks...ik ben uiteindelijk toch maar voor 87 gegaan op hoop van zegen...87 klinkt logisch als je naar het eindgetal 175 kijkt, maar als je "het omdraaien" blijft volgen zoals dat in de hele reeks is gedaan zou het eigenlijk 78 moeten zijn.
Haha dat had ik dus ook. Ik had het antwoord verstuurd en ging toen pas kijken wat er werd gevraagd.. Helaas, volgende ronde weer een nieuwe kans. Ik had trouwens ook 87, 32 en 56 = 175.Gvd... doe ik het weer... weer niet goed gelezen, heb alleen het totaal bedrag gestuurd.
Dat is dus exact waar ik ook heel erg over heb zitten twijfelen...alleen het probleem is als je een 7 omdraait is het niks...ik ben uiteindelijk toch maar voor 87 gegaan op hoop van zegen...
En toch klopt het niet. Ook bij Squla niet.