Prijsvraag 7 Vuurwerkplanet.nl [WINNAAR BEKEND]

Calime3ro gefeliciteerd! Gelukkig heb ik niet gewonnen! Voelde toch niet helemaal eerlijk nadat ik ten einde raad via Google het antwoord op vraag 1 had gevonden :no:

Mijn oorspronkelijke antwoord op vraag 1 was overigens 12, de leeftijd voor categorie 1 vuurwerk, dus ‘ barely legal’. Ik kwam dan uit 12+32+56 = 100 (euro), mooi rond bedrag. Maar ja, die reeks getallen stond er niet voor niets natuurlijk ...

Ok, de eerste reactie van de vrouw: "Ohw, cool! Dat gaat dan wel van je budget af toch?"
Gelukkig weet ze niet dat ik met de lopende bestellingen het budget al lang voorbij ben :devil:

Vooralsnog zit ik denken aan o.a. een Mairo Gold, die ik anders niet zou bestellen ivm de hoge prijs. Ook Riakeo is een kanshebber met wat losse cakes of bijv. de Beauty.

Jullie nog tips?
Hahaha typische reactie van een partner die geen vuurwerkfreak is. Gefeliciteerd en ben benieuwd wat je ervan aanschaft!

Gefeliciteerd calimero, mooie prijs om te winnen. Benieuwd wat je uiteindelijk gaat bestellen.

Helemaal overheen gekeken dat er bij de laatste vraag - + - stond, gewoon stomweg alles bij elkaar opgeteld... Gefeliciteerd!

ik heb hier nu voor de lol naar gekeken en moet zeggen dat ik in eerste instantie met vraag 1 aan het worstelen was. Toen zag ik het pas, dat je het op de kop moet lezen. Alleen... wat zou je moeten invullen, 87 of 78, terwijl je 78 niet op de kop kunt zetten want dan dan zou het 8L zijn en dat is dan weer geen getal, tenzij je dan alleen de 8 moet nemen, maar ja 87 kan ook niet het antwoord dan zijn.. Hoe dan ook, vond dus die eerste wel een pittige zeg. Overigens kwam ik zelf uiteindelijk dus op 78+32+56=166 :)

Voor de geïnteresseerden. Zojuist de bestelling gedaan. Is uiteraard nog wat hoger uitgevallen dan de voucher maar dat had ik al wel verwacht ;-)

Peking Opera 100
Riakeo 500
Riakeo Toxic

Riakeo heeft mij echt overtuigd tijdens de demo's dus de keuze was vrij snel gemaakt dat het Riakeo zou worden. Normaal zou ik nooit een Peking Opera 100 kopen ivm de prijs maar dit was hét moment natuurlijk.

Nogmaals bedankt Vuurwerkplanet en VWC!

Back
Bovenaan