Prijsvraag 6 Vuurwerkplanet.nl

Weet je… ik gun het iedereen die er echt van kan genieten.

Of je nou veel post hier, al sinds 2008 actief lid bent of eergisteren een account gemaakt hebt.
Als je hier te vinden bent in oktober krijg je een adrenalineboost van vuurwerk op een manier die alleen de freaks kennen.

Daarbij extra is het ook leuk om de prijsvragen te maken, deze cryptische omschrijvingen zijn altijd heerlijk uitdagend

Pittige opgave deze keer, maar uiteindelijk de antwoorden gevonden... hopelijk de juiste. Nr. 4 even geverifieerd bij de wederhelft en die zei direct " dat moet wel goed zijn".

Wat moet hier voor VWC en Vuurwerkplanet ongelooflijk veel tijd in gaan zitten om a) cryptische puzzel te maken en b) vervolgens alles na te kijken. Chapeau.

Heel dikke prijs overigens. Duimen maar dat het rad me gunstig gezind is en dat ie 31 december live in de straat staat

De antwoorden zijn ook weer ingestuurd. Zaten pittige vragen tussen. Vooral vraag 5 vraagt even doordenken. Maar uiteindelijk toch tot 9 antwoorden gekomen. Nu duimen!

Daarbij extra is het ook leuk om de prijsvragen te maken, deze cryptische omschrijvingen zijn altijd heerlijk uitdagend

Jaa echt zo, ik had er eigenlijk maar 4 van de 9 'direct'. Net toen ik weer verder wilde gaan met werk schoot me er één te binnen. Dat was de motivatie om door te gaan tot ik ze allemaal had :idea:

Hahaha ik vind deze dan juist weer heel erg goed te doen, op één na alles binnen 5 minuten gevonden. Het probleem is vaak dat je te moeilijk wil gaan denken. Ben benieuwd naar de antwoorden vannacht....word weer gezellig hier!!

Hahaha ik vind deze dan juist weer heel erg goed te doen, op één na alles binnen 5 minuten gevonden. Het probleem is vaak dat je te moeilijk wil gaan denken. Ben benieuwd naar de antwoorden vannacht....word weer gezellig hier!!
Ik vind het lastige vooral dat ik niet alle producten soms kan zien, waardoor je het juiste antwoord soms niet tegenkomt. Maar misschien kijk ik op de verkeerde plek.

Als de prijsvraag nou was, 'zoek de vragen die bij de antwoorden horen', want die ken ik inmiddels uit mijn hoofd!

Beetje rekenen was een makkie, plaatjes zoeken geen probleem, paar verschillen zoeken, draai ik mijn hand niet voor om. Maar dit!!!!

Kostte een kleine week van mijn leven, maar ineens had ik een helder licht! 4, 5 en 9 eindelijk opgelost!!!
Hoop dat ik straks nog steeds bij het gemiddelde IQ hoor!

Back
Bovenaan