Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik gun het jou wel!Ik gun het jou wel!
Maar jezelf toch een klein beetje meerIk gun het jou wel!
Weet je… ik gun het iedereen die er echt van kan genieten.Maar jezelf toch een klein beetje meer![]()
Weet je… ik gun het iedereen die er echt van kan genieten.
Of je nou veel post hier, al sinds 2008 actief lid bent of eergisteren een account gemaakt hebt.
Als je hier te vinden bent in oktober krijg je een adrenalineboost van vuurwerk op een manier die alleen de freaks kennen.
Die nummer 4 blijft mij irriteren en laat me continu twijfelen dit wordt een last moment inzendertje denk ik hahahaZo deze ook eindelijk ingestuurd, 4 en 9 lang op lopen zoeken
Daarbij extra is het ook leuk om de prijsvragen te maken, deze cryptische omschrijvingen zijn altijd heerlijk uitdagend
Ik vind het lastige vooral dat ik niet alle producten soms kan zien, waardoor je het juiste antwoord soms niet tegenkomt. Maar misschien kijk ik op de verkeerde plek.Hahaha ik vind deze dan juist weer heel erg goed te doen, op één na alles binnen 5 minuten gevonden. Het probleem is vaak dat je te moeilijk wil gaan denken. Ben benieuwd naar de antwoorden vannacht....word weer gezellig hier!!