Black Dragon
VWC lid
Bij 1 had ik Zena Knetterton XL. Zie nu moet Italiaans zijn 'Quattro' ipv Romeins 'XL'.
Begrijpend lezen is niet mijn sterkste vak :(
Begrijpend lezen is niet mijn sterkste vak :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Same!!!Dit waren in ieder geval mijn antwoorden, ben benieuwd wat de rest heeft gevonden.
1: Quattro Crackling
2: Opera House
3: Spider Queen
4: Cupido (God van de liefde en schiet gouden pijlen)
5: Holi Festival (hindoeïstisch feest bekend van het gekleurde poeder)
6: Super Charger
7: Miracle Maker
8: Done Deal
9: Law Of The Jungle (Volgens de wet van de Jungle overleven enkel de sterksten)
Je hebt chatGPT gebruikt heDit waren in ieder geval mijn antwoorden, ben benieuwd wat de rest heeft gevonden.
1: Quattro Crackling
2: Opera House
3: Spider Queen
4: Cupido (God van de liefde en schiet gouden pijlen)
5: Holi Festival (hindoeïstisch feest bekend van het gekleurde poeder)
6: Super Charger
7: Miracle Maker
8: Done Deal
9: Law Of The Jungle (Volgens de wet van de Jungle overleven enkel de sterksten)
Zat zelf net als grensknaller bij 9 heel lang op The Champ totdat ik de letterlijke omschrijving zag bij Law of the JungleJe hebt chatGPT gebruikt he
Ik had deze antwoorden ook.. ik deed het langste over 7...![]()
@grensknaller heeft nog een excuus.. die loopt al enige tijd met een hersenschudding!Zat zelf net als grensknaller bij 9 heel lang op The Champ totdat ik de letterlijke omschrijving zag bij Law of the Jungle
Odin Hood!
1 Quattro Crackling
2 Opera House
3 Spider Queen
4 Cupido
5 Holi Festival
6 Super Charger
7 Miracle Maker
8 Done Deal
9 The Champ
Oh ben benieuwd wat de goede antwoorden nu dan echt zijn![]()
Zat zelf net als grensknaller bij 9 heel lang op The Champ totdat ik de letterlijke omschrijving zag bij Law of the Jungle
Nog 1... lachen!! Ik liep deze keer ook helemaal niet vast bij 4.... altijd leuke vragen dit, brengt ook veel actie naar het forum. Ik wist ook niet dat jullie deze vragen zelf bedachten.Om deze te bedenken hebben we altijd de meeste lol. Het kost zeker wat tijd maar het wordt ook altijd erg gewaardeerd door jullie!
Wie weet komt er nog wel een cryptische langs ergens...
Als dit waar is vind ik dat jij hem moet winnenBij 5 had ik Sakura Sheisin. Sakura is een Japanse kersenbloesem. Bloesem (lente) geeft vreugde in de lucht. De kersenbloesem wordt o.a. ook gebruikt als cosmetische poeder voor je gezicht. Het plaatje op de cake laat dat vervolgens ook zien. Ben benieuwd wat het uiteindelijk is!
Hahaha creatief bedacht, maar bij deze weet ik zeker dat Holi festival goed is. Dat is namelijk letterlijk de naam van het festival waar met allerlei poeder gegooid wordBij 5 had ik Sakura Sheisin. Sakura is een Japanse kersenbloesem. Bloesem (lente) geeft vreugde in de lucht. De kersenbloesem wordt o.a. ook gebruikt als cosmetische poeder voor je gezicht. Het plaatje op de cake laat dat vervolgens ook zien. Ben benieuwd wat het uiteindelijk is!
Beetje googelen op die vreemde namen van die cakes. Want ik zag zo niet een cake die hier bij paste. En dan moet je wat verder gaan graven. Holi Festival kende ik niet en heb ik niet op gegoogeld. Anders had ik die wellicht ook gehadAls dit waar is vind ik dat jij hem moet winnen
Hoezo weet je dit ook?