Stuifie
VWC lid
Daar gaat de samenleving...Ik ben beter in vermenigvuldigen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar gaat de samenleving...Ik ben beter in vermenigvuldigen![]()
Hij past hopelijk wel op met z’n knetterballen.Daar gaat de samenleving...
Ik gun het jou wel!De antwoorden zijn ingestuurd. Zeker niet makkelijk deze vragen, wel erg vermakelijk.
Stiekem ook erg benieuwd of ik ze goed heb. Als daar dan een prijs aan gekoppeld wordt is dat leuk meegenomen.
Vieren jullie t samen? Zou me kapotlachen als t weer bij je terecht komt.Ik gun het jou wel!
We gaan in de vooravond een paar doosjes stoken.. een paar!Vieren jullie t samen? Zou me kapotlachen als t weer bij je terecht komt.
Lachen, wist niet dat een schizofreen met meerdere accounts ook meerdere keren meedoetWe gaan in de vooravond een paar doosjes stoken.. een paar!
Je mag niet met meerdere accounts meedoen maar ik weet niet of dat telt als je ook meerdere identiteiten hebt.Lachen, wist niet dat een schizofreen met meerdere accounts ook meerdere keren meedoet![]()
Ook weer ontwaakt uit je zomerslaap?Poh deze was weer pittig, maar leuk! Kwam ook nog een erg tof nieuw product tegen, dus alvast even aan het neuzen in de webshops in de buurt (werkt toch goed die prijsvragen).
Jaa rustig aan weer wat aan het rondneuzen haha. Eigenlijk nooit weg, kijk elke dag wel even maar weinig gepost.Ook weer ontwaakt uit je zomerslaap?![]()
Je moet ook de meeste vragen beantwoorden, dus dat gaat al snelMisschien de moeilijkste maar wat mij betreft zeker de leukste van de prijsvragen. Niet alleen het zelf zoeken maar zeker naderhand alle redenaties die iedereen heeft bij z'n antwoorden. Ik vermoed dat dit de prijsvraag is waarbij de meeste fouten worden gemaakt.
Ik ga dit melden bij de kansspel autoriteiten!Jullie kunnen me altijd een PM sturen voor het antwoord. Krijg je wel een tikkie van een tientje. Deal?
In 2024 betaalde ik je een tientje voor het winnen van de prijs... vroeger was alles beter.Jullie kunnen me altijd een PM sturen voor het antwoord. Krijg je wel een tikkie van een tientje. Deal?