Pot of Gold

Hier word ik erg blij van! Waarom heet hij Pot of Gold? Meer een Pot of color!

Laatst bewerkt door een moderator:
Veel over deze cake te doen zie ik hehe, en terecht, supervet effect zo!
Eindelijk eens een importeur die met een regenboog waaier komt, top!!!

Tempo nog even afwachten, kan enkel beter worden dus! Kicke bak!

Heerlijk. Zo ken ik royal weer :)
Lekkere snelle <15sec waaier.
Hopelijk zijn de kleuren in het echt net zo helder als op het filmpje.

Eindelijke een waaier met mooie kleuren. Vind alleen dat tempo een stuk omlaag kan en misschien de prijs ook wat. Vind 50 euro toch een hoop geld voor 15 sec.

Retegave bak!! En enkele posts hierboven word er gezegd dat t tempo in t echie wat lager ligt en dat mag van mij ook wel eigenlijk. Verder hoop ik dat die in de straat ook net zo mooi is en als er ook nog een mooie korting is zeg ik aanschaffen dat ding. In mijn ogen een musthave. Bravo Royal...

Wat een bak zeg, prachtig mooi uitgevoerd.
Deze zal het ongetwijfeld geweldig doen in de straat.

Wel een aardige post op FPM van Heartworm:

"Ieder schot een mine, houdt er rekening mee dat deze sample cake lekker extra gevuld was"

Ik wacht de winkeliersdemo's wel even af voor ik deze bestel. :wink:

Wel een aardige post op FPM van Heartworm:

"Ieder schot een mine, houdt er rekening mee dat deze sample cake lekker extra gevuld was"

Ik wacht de winkeliersdemo's wel even af voor ik deze bestel. :wink:

Dat lijkt mij sowieso verstandig! Het verbaasd me dat veel mensen enthousiast worden van Chinafilms, terwijl het al jaren bekend is dat die samples vaak beter zijn dan de daadwerkelijke producten.

Al moet ik me zelf er ook op betrappen bij dit product:wink:

Waaauw wat een schoonheid! Dit zit echt super in elkaar. Top dat er weer eens iets unieks op de markt verschijnt.

Yup!
Eindelijk weer eens iets wat echt uniek is. Echt een pracht van een bak met ook nog een verrassende en passende finale. Deze gaat er sowieso komen, nog een klein deel van het budget over en dit zijn de producten waar je dan op wacht!!

Prijs vind ik nog net kunnen, maar een korting is zeker welkom!

Groet

is het aan de andere kant zo onwerkelijk wat er op de film te zien is? Misschien dat de mines iets aangedikt zijn, maar de peony's zouden toch prima realistisch kunnen zijn?
We gaan het wel zien op de demo's en ik hoop dat deze in ieder geval niet tegenvalt. Want dat hij op mijn lijstje staat dat is mijzelf al wel duidelijk.
greetzz

Back
Bovenaan