Pot of Gold

Dat is het risico idd. Daarom heb ik deze ook nog niet aangeschaft. Ik heb in het verleden afgeleerd om nieuwe producten te snel willen kopen. Pis ik naast de pot omdat ik te laat ben dan heb ik pech en is het jaar erna een nieuwe kans. Maar ik ga niet meer op de gok kopen.
greetzz

Wat jij doet, heb ik ook wel gedaan. Andere kant van de medaille is dat wanneer het wél een topproduct is je het jaar erop met vertrouwen die producten inkoopt en dan blijkt dat ze het 2e jaar ineens kl*te zijn. Zo blijft het altijd gokken..

Ook kan je wel eens een jaar pech hebben dat de producten van de importeur zo laat binnenkomen dat de cakes nog vochtig zijn met oud en nieuw. Dan kan je wel een top cakeje besteld hebben, maar heb je als nog TOB effecten.

Wat jij doet, heb ik ook wel gedaan. Andere kant van de medaille is dat wanneer het wél een topproduct is je het jaar erop met vertrouwen die producten inkoopt en dan blijkt dat ze het 2e jaar ineens kl*te zijn. Zo blijft het altijd gokken..

Ook kan je wel eens een jaar pech hebben dat de producten van de importeur zo laat binnenkomen dat de cakes nog vochtig zijn met oud en nieuw. Dan kan je wel een top cakeje besteld hebben, maar heb je als nog TOB effecten.

Dat is zeker waar. Het blijft een gokje, maar ik ben zelf wel zo slim om bij een winkelier om bepaalde productjaren te vragen. Hebben ze dit niet en alleen nieuwe lichting dan wordt het idd een gok, maar wel eentje waarbij ik weet dat het verleden jaar best goed was.
Maar je kunt ook een keer pech hebben. Voor nu zeg ik: flink laten drogen en dan hopen op een demo met minder wind en dan nog eens kijken wat het doet. Het kan namelijk echt een behoorlijk fors verschil maken.
greetzz

Dat is zeker waar. Het blijft een gokje, maar ik ben zelf wel zo slim om bij een winkelier om bepaalde productjaren te vragen. Hebben ze dit niet en alleen nieuwe lichting dan wordt het idd een gok, maar wel eentje waarbij ik weet dat het verleden jaar best goed was.
Maar je kunt ook een keer pech hebben. Voor nu zeg ik: flink laten drogen en dan hopen op een demo met minder wind en dan nog eens kijken wat het doet. Het kan namelijk echt een behoorlijk fors verschil maken.
greetzz

Jaa klopt helemaal. Ik heb de pot of gold in ieder geval voor dit jaar van de lijst gehaald en ga voor EVO producten. Weliswaar ook nieuw maar een gok die ik durf te nemen.

Om naar bepaalde productiejaren te vragen is erg slim inderdaad. Alleen zijn de meesten niet in staat die eisen/wensen te stellen. Gelukkig kan ik dat voor alle Wolff producten wel zelf regelen :p

Ik ga deze een kans geven. Ik ben benieuwd hoe deze in de straat is met all kleuren:) Ik zet 'm ergens in het eerste deel van het showtje.

Ik ga deze een kans geven. Ik ben benieuwd hoe deze in de straat is met all kleuren:) Ik zet 'm ergens in het eerste deel van het showtje.

Daar had ik hem ook staan. Maar dat gaat niet gebeuren. Ik had hem na de Sensation (Zena Vuurwerk NL) maar denk dat dit alleen maar een anti climax zal zijn na zo'n kleurrijke waaier.

Daar had ik hem ook staan. Maar dat gaat niet gebeuren. Ik had hem na de Sensation (Zena Vuurwerk NL) maar denk dat dit alleen maar een anti climax zal zijn na zo'n kleurrijke waaier.

Dan kan je er veel beter een zena triumph,massive of color change achter zetten.

Massive staan er nu achter inderdaad. 3 stuks. Pot of Gold zag er heel mooi uit maar ben bang dat de kwaliteit van de boot af is gevallen ergens tussen China en de demo in.

Ruben, ik had precies dezelfde combo bedacht. Leek mij perfect, totdat ik de pot of gold afgelopen zaterdag zag.

Ik heb de nu de Glittering Dahlia (Evo) achter de sensation gezet, gevolgd door wat massive's. Color Change zou ik niet misstaan denk ik.

Mooie cake! Maar kan beslist niet op tegen een topper als de Grande Finale van Rubro. Dat eerste filmpje was zoals al is gebleken te mooi om waar te zijn. Want dat is gewoon de kwaliteit van een profblok uit de Weco Klasse 4.

Ik denk echt dat het 100% zeker mogelijk is met 500 gram om de cake zoals in het eerste filmpje te krijgen. Maar heb een sterk vermoeden dat Royal erg op safe speelt dit jaar. Iets wat overigens goed te begrijpen valt! wel jammer dat daardoor het allemaal wat minder mooi is dan op de eerste film.

Ik vind hem lang niet zo slecht eigenlijk. Bedenk wel dat hij net van de boot komt en dus zeer waarschijnlijk nog last heeft van vocht. Bovendien verwaaid er veel op het filmpje.

Ik vind het tempo wel iets te langzaam maar beter dan het veel te snelle tempo op de sample video.

Back
Bovenaan