[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Dat kunnen er maar 2 zijn dit jaar, dat zijn Wolff en Rubro. Beiden zouden een terechte winnaar zijn, maar mijn stem gaat naar Wolff!

Voor mij is Rubro mijn favoriete importeur van het afgelopen jaar. Op de Strong Celebration na alleen maar goede ervaringen met diverse items die ik had.

Mijn stem gaat naar Rubro Vuurwerk. Omdat hun naar mijn mening in de volledige breedte van het assortiment de beste kwaliteit hebben geleverd.

De beste importeur voor dit jaar kan er voor mij maar 1 zijn, Rubro Vuurwerk. In mijn ogen zijn zij met de meeste en mooiste nieuwkomers gekomen, en dat in elke prijs klasse. Verder heeft Rubro een aantal producten die al vanaf dag 1 in de top van het vuurwerk meedraaien dus vandaar dat mijn keuze op Rubro valt.

Wel een dikke eervolle vermelding voor Wolff, de manier hoe jullie hier op het forum betrokken zijn en ook de geweldige producten die jullie op de markt hebben gebracht is geweldig.

Wolff kies ik qua importeur. Nieuwe producten voor elk wat wils. Gewaagd, als eerste fluiters en spinners toch laten doorkomen, echte topbakken, golden tower als assortiment, kortom erg goed.

Wolff vuurwerk! Mooie stabiele producten en dit jaar lekker aanwezig op het forum, tevens leuke acties opgezet.

Eervolle vermelding voor GBV, de (nieuwe) producten waren goed, ook veel aanwezig op het forum om vragen te beantwoorden en open te zijn qua informatie. Kwaliteit is terug op nieuw zoals verwacht mag worden. Ook Evolution en Pangu waren weer goed!

Wolff heeft wat mij betreft met vlag en wimpel gescoord. Bijna alle producten waren top, en bijna alle batches waren ook goed (op een golden tower na). Heb bij andere importeurs toch meer verschillen gezien binnen de kwaliteit van hetzelfde product

Eigenlijk hebben alle importeurs goed werk geleverd dit jaar. Maar ik moet zeggen dat de items van Broekhoff zoals de Firestarter en de 400 TDS en VC394 nog steeds top waren. Erg knap dat zij jaar in jaar uit deze artikelen nog steeds stabiel in de juiste kwaliteit kunnen importeren. Daarom voor mij Broekhoff de nr 1 importeur

Back
Bovenaan