[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Zoals door Mike beloofd kom ik nog met de top 10 en uiteraard een winnaar!

De top 10 van 2025 bij Beste Importeur:
  1. Wolff Vuurwerk (130 stemmen 43%)
  2. Rubro (88 stemmen)
  3. Lesli (29 stemmen)
  4. Magnum (20 stemmen)
  5. Broekhoff (16 stemmen)
  6. GBV-Weco (9 stemmen)
  7. Vuurwerkmania (2 stemmen)
  8. China Red, Hello Fireworks, Firework Specials (1 stem)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!*
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)
* = let op: de vuurwerkprijs is onder voorbehoud van de landelijke regelgeving omtrent vuurwerk.

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Importeur 2025: Daanvdvelde

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaar op voor meer informatie.

Totale assortiment, kwaliteit van producten, consistentie van kwaliteit, verkrijgbaarheid, prijs-/kwaliteitsverhouding, innovatie van effecten en producten etc.

Phoeh, dit is echt wel moeilijk kiezen hoor, er zijn een hoop importeurs die hun zaken dik in orde hebben op bovengenoemde punten.

Maar de keus valt dan op Lesli / RiaKeo.

Deze importeur voert meerdere lijnen waaronder RiaKeo, en precies deze lijn is kooiloos toonaangevend.

Het totale assortiment is dus breed met meerdere lijnen.
De kwaliteit is over al deze lijnen meestal uitstekend.
De consistentie is ook dit jaar weer bewezen, 2024 of 2025 was nagenoeg identiek.
Lesli en met name RiaKeo was breed verkrijgbaar.
De prijs / kwaliteit is ook wel oké maar natuurlijk willen wij freaks het zo goedkoop mogelijk.
De effecten en variatie is ook dik in orde, wel is het hoofd thema goud!

Maar Wolff, Magnum en Rubro waren dit jaar ook met een hoop producten heel sterk!

Gefeliciteerd @Wolff Vuurwerk & @Koala

Ik had jullie op twee staan, heel nipt koos ik toch voor Lesli op één.
Dit heeft grotendeels met hun RiaKeo assortiment te maken gehad waar ik erg fan van ben.

De aanwezigheid hier op het forum heeft denk ik een hele mooie bijdrage geleverd aan deze klinkende overwinning.
Ik heb erg genoten van de product filmpjes van @Koala !

Nogmaals gefeliciteerd!!!👍

Back
Bovenaan