[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Tja, een lastige wat mij betreft. Riakeo is duur, maar heeft onbetwist de beste spullen in 1.4. Echter is dit natuurlijk geen echte "importeur" dus credits aan Lesli voor het mogelijk maken van dit prachtige vuurwerk in Nederland, en ook voor de sfeervolle prijsvragen hier op het forum.
Wolff vuurwerk is wat mij betreft goed over gegaan naar het "kooiloze" tijdperk en weet de prijzen voor leuke producten over het algemeen heel aantrekkelijk te houden. Ook zijn ze hier op het forum actief aanwezig, wat een dikke + is.
Mijn stem voor beste Importeur gaan dan ook naar: Wolff vuurwerk !!

Wolff voor mij dit jaar, wat hebben die een hoop nieuwe toffe producten op de markt gebracht, die ook nog eens ontzettend goed presteerde!

Ik ga dit jaar toch voor Rubro. Had een aantal compound van hen en deze waren stuk voor stuk van zeer goede kwaliteit!

Dit jaar moet ik echt toegeven dat Rubro hele dikke nieuwe cakes zoals de Snowblind en Crossbeam en compacte compounds heeft geleverd. Bijvoorbeeld de Walhalla Magic en Atlantis Lion.

En dan nog een paar xxl formaat dozen zoals o.a. de Galacticos en Event Sky Candy.

Riakeo zonder twijfel beste merk 2025/2026
ik ben hier geen product tegengekomen die de hogere prijs niet waard zou zijn. Zo constant in kwaliteit zie ik bij eigenlijk geen enkel ander merk terug. Of het je smaak is kun je dan nog over twisten.
Zo heeft Crown Collection ook super mooie producten maar ook echt wel mindere.
Zelfde geldt voor Rubro, Lesli lijn, Wolff, etc.

Het is persoonlijke voorkeur denk ik maar Riakeo stijgt er echt bovenuit wat mij betreft.

Wolff! Bij far dit jaar de meest innoverende importeur.
Zeer mooie collectie en ontzettend goed communicatief door het posten van productiebeelden.
Prijzen zijn voor freaks aantrekkelijk en breed verkrijgbaar door het hele land.

Wolff Vuurwerk

Over de hele linie een breed assortiment aan artikelen met diverse uitwerkingen en goede kwaliteit.

Dit jaar bijv. genoten van de Fan-Tastic Fountain, Kingpin, Crazy Hornet, ROTP, Skyward, Full Assault, Ghostbuster, Fire Valley, Something Different, El Patron, Spectacle Show 320 en Tarantula.

Voor mij de importeur die erboven uitsteekt.

Wolff! Alleen maar goede producten dit jaar. Je weet precies wat je in huis krijgt en de open communicatie is super fijn.

Een groot deel van de collectie bestond uit producten van deze importeur en we hebben er echt van genoten. Daarnaast hebben zij echt hun best gedaan om vernieuwde producten op de markt te brengen. Mijn stem gaat naar Wolff Vuurwerk.

Back
Bovenaan