PAS OP VOOR OPLICHTING!!! www.sterkvuurwerk.nl

Ik heb ze net gemaild en kreeg dit antwoord.
De reden dat wij het vuurwerk zo goedkoop kunnen verkopen is omdat wij geen winkel/verkoopplaats hebben. Doordat wij het vuurwerk direct inkopen bij leversanciers voornamelijk uit Italië kunnen wij een lagere verkoopprijs aan de klanten berekenen. Het vuurwerk wordt opgeslagen in een beveiligde loods in Rotterdam waar wij vanwege de regels in het Vuurwerkbesluit geen klanten mogen ontvangen. Als je mij door wilt geven welke producten je wilt bestellen dan kan ik de afmetingen nakijken voor je. Eventueel kun je dit ook zelf Googlen.

Met vriendelijke groet,
Ronald
http://www.sterkvuurwerk.nl

Mijn mail

Ik zou graag de winkel willen bezoeken. Dit omdat ik de afmetingen wil zien van de producten en graag mijn vuurwerk zelf ophaal, wanneer en waar kan ik langskomen?

Hebben jullie daarnaast ook een verkoop tijdens de officiële verkoopdagen? Dan kan ik meteen met een paar collega's langskomen na het werk.

Graag hoor ik van u.

Het verhaal klinkt logisch. Maar de hele opzet is dat niet lijkt mij. Nouja logisch, na 2x lezen toch niet. Ook omdat ze opeens een loods in Rotterdam hebben

Ik zou het in ieder geval niet vertrouwen. Liever bij de erkende vuurwerkwinkels met een fysieke shop.

Ik heb ze net gemaild en kreeg dit antwoord.
De reden dat wij het vuurwerk zo goedkoop kunnen verkopen is omdat wij geen winkel/verkoopplaats hebben. Doordat wij het vuurwerk direct inkopen bij leversanciers voornamelijk uit Italië kunnen wij een lagere verkoopprijs aan de klanten berekenen. Het vuurwerk wordt opgeslagen in een beveiligde loods in Rotterdam waar wij vanwege de regels in het Vuurwerkbesluit geen klanten mogen ontvangen. Als je mij door wilt geven welke producten je wilt bestellen dan kan ik de afmetingen nakijken voor je. Eventueel kun je dit ook zelf Googlen.

Met vriendelijke groet,
Ronald
http://www.sterkvuurwerk.nl

Mijn mail

Ik zou graag de winkel willen bezoeken. Dit omdat ik de afmetingen wil zien van de producten en graag mijn vuurwerk zelf ophaal, wanneer en waar kan ik langskomen?

Hebben jullie daarnaast ook een verkoop tijdens de officiële verkoopdagen? Dan kan ik meteen met een paar collega's langskomen na het werk.

Graag hoor ik van u.

Het verhaal klinkt logisch. Maar de hele opzet is dat niet lijkt mij. Nouja logisch, na 2x lezen toch niet. Ook omdat ze opeens een loods in Rotterdam hebben

Ik zou het in ieder geval niet vertrouwen. Liever bij de erkende vuurwerkwinkels met een fysieke shop.

Ff replyen dat ze als oplichters gezien worden en wat daar hun antwoord op is?
Cafferata weet van niks, terwijl hun ze in hun voorwaarden noemen, Lesli weet van niks, Er worden Burnit produkten aangeboden wat niet mogelijk is, etc...

Waarom verwijderen ze vragen en opmerkingen op FB.

Ben benieuwd of je dan ook nog een reactie terug krijgt...

Het begint al niet logisch met die site van hun vol spelfouten.Lever je in mijn ogen gezonde,normale kritiek op hun Facebook pagina,wordt je geblockt en kan je niks meer posten.
Geen winkel/verkoopplaats?Hoe willen ze het dan aan de man brengen?Rondbrengen wat niet mag voor een belachelijke,vergoeding:D?
Trap er toch niet in mensen,als iets te mooi is om waar te zijn,dan is het dat ook zeggen ze toch?

Ff replyen dat ze als oplichters gezien worden en wat daar hun antwoord op is?
Cafferata weet van niks, terwijl hun ze in hun voorwaarden noemen, Lesli weet van niks, Er worden Burnit produkten aangeboden wat niet mogelijk is, etc...

Waarom verwijderen ze vragen en opmerkingen op FB.

Ben benieuwd of je dan ook nog een reactie terug krijgt...

Reactie die je terugkrijgt is iets in de trend van eroverheen praten en andere dingen erbij bedenken,zodat waar het omgaat op de achtergrond verdwijnt.En het eigenlijk onderwerp beginnen ze niet over.Watch it.

Ik heb contact opgenomen met Cafferata en Schuurmans. Van Schuurmans heb ik nog geen reactie, maar Cafferata zei:
Goedemiddag,

Bedankt voor de informatie. We zijn ermee bezig.

Met vriendelijke groet,
Eline van Rijn

Met vriendelijke groet,

Cafferata Vuurwerk

Het ongeloofwaardig hard stijgen van het aantal gekochte likes dient natuurlijk alleen de zogenaamde geloofwaardigheid te verhogen.

En weer een leuk FB berichtje ...
Ik heb contact opgenomen met de importeurs. Zij kennen je niet. Ik weet al dat mensen naar de politie zijn gegaan. Wat is het gezegde ook alweer? Oh ja, "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel". Het. Is. Voorbij. Voor. Jou.

haha ik geef het 5 minuten

Nog iets dat ik heb gemerkt:
Het feit dat Sterkvuurwerk heelveel likes heeft, maar dat ik de enige ben met een post daar, maakt het nog verdachter.

Laatst bewerkt:
Nog iets dat ik heb gemerkt:
Het feit dat Sterkvuurwerk heelveel likes heeft, maar dat ik de enige ben met een post daar, maakt het nog verdachter.

Je kan tegenwoordig als bedrijf likes kopen. Voor een paar euro liken 100-en fake accounts je. Hebben ze mij ook aangeboden. Uiteraard niet gedaan!

Heb ze een reply gestuurd. Dat ik veelal lees dat ze oplichters zijn en hoe ze dit willen weerleggen. En of het mogelijk is om via rembours te betalen, zodat ik eerst het vuurwerk kan zien en dan pas betaal aan de bezorger. Het is verdacht stil vanuit hun kant.

Ook een bericht via de website gestuurd met algemene vragen(met ander account dan eerst) en daar kreeg ik binnen een paar minuten een reactie op.

Kritische vragen/opmerkingen negeren ze. Hoop dat de thuiswinkelbond, de genoemde importeurs en ook de politie hard optreed tegen deze oplichters. Wij denken meer na, omdat we een platform hebben met deze site, maar ook meer kennis van vuurwerk/verkoop/wet en regelgeving. De 'gewone' consument denkt, he lekker goedkoop en nog eens thuisbezorgd. Hoop echt dat deze mensen hun geld terugkrijgen en ervan leren

Heb ze een reply gestuurd. Dat ik veelal lees dat ze oplichters zijn en hoe ze dit willen weerleggen. En of het mogelijk is om via rembours te betalen, zodat ik eerst het vuurwerk kan zien en dan pas betaal aan de bezorger. Het is verdacht stil vanuit hun kant.

Ook een bericht via de website gestuurd met algemene vragen(met ander account dan eerst) en daar kreeg ik binnen een paar minuten een reactie op.

Kritische vragen/opmerkingen negeren ze. Hoop dat de thuiswinkelbond, de genoemde importeurs en ook de politie hard optreed tegen deze oplichters. Wij denken meer na, omdat we een platform hebben met deze site, maar ook meer kennis van vuurwerk/verkoop/wet en regelgeving. De 'gewone' consument denkt, he lekker goedkoop en nog eens thuisbezorgd. Hoop echt dat deze mensen hun geld terugkrijgen en ervan leren

Als je via rembours betaald mag je zelfs het pakje niet inkijken voordat je de bezorger betaald, dus dan kunnen ze net zo goed een baksteen in je pakketje doen.

Maar ik denk dat het wel duidelijk is dat dit een oplichter is die eigenlijk zo snel mogelijk van het web moet verdwijnen!

Niks is bewezen, zolang je het niet hard kan maken kan je niks doen, sterker nog hij kan je aansprakelijk gaan stellen voor gemiste inkomsten of smartegeld.

^^ ok maar mobiele vuurwerk bezorg dienst? Nee niet echt.
Maar idd zeker weten kunnen we niet tot de eerste gedupeerde 31-12 niets hebben gehad en dan is het al te laat.
Maar ik ga lekker naar de winkel zelf :-)

Als je via rembours betaald mag je zelfs het pakje niet inkijken voordat je de bezorger betaald, dus dan kunnen ze net zo goed een baksteen in je pakketje doen.

Maar ik denk dat het wel duidelijk is dat dit een oplichter is die eigenlijk zo snel mogelijk van het web moet verdwijnen!

als je via rembours betaald moet je wel degelijk in het pakje kijken .
zodra jij akkoord gaat met de inhoud en betaalt heb, dan is de bezorger verplicht het pakje af te staan .
zodra jij niet akkoord gaat in niks geeft kun je hem rustig retour sturen .

Back
Bovenaan