PAS OP VOOR OPLICHTING!!! www.sterkvuurwerk.nl

als je via rembours betaald moet je wel degelijk in het pakje kijken .
zodra jij akkoord gaat met de inhoud en betaalt heb, dan is de bezorger verplicht het pakje af te staan .
zodra jij niet akkoord gaat in niks geeft kun je hem rustig retour sturen .

Ik zal geen discussie erover beginnen, maar ik mocht het pakketje niet openen dat mocht ik pas nadat ik betaald had!

Wat ik wel weer is dat je eerst moet betalen en dan pas mag open maken.
Anders kan je zeggen dat de bezorger hem opengemaakt heeft als het je niet bevalt. Is dus eigenlijk een soort van bescherming voor de bezorger.
greetzz

als je via rembours betaald moet je wel degelijk in het pakje kijken .
zodra jij akkoord gaat met de inhoud en betaalt heb, dan is de bezorger verplicht het pakje af te staan .
zodra jij niet akkoord gaat in niks geeft kun je hem rustig retour sturen .

Dat is onzin!Bij elke organisatie PostNL,GLS,UPS of DPD moet je eerst betalen.En dan pas kijken.
Uit eigen ervaring meegemaakt,bij zowel zakelijk als prive dingen.

go ik dacht dat het precies anders om zat .
tja dan wordt een bestelling laten bezorgen wel erg gevaarlijk ja

En onder rembours laten bezorgen is in verhouding echt heel erg duur. Ik zou er niet snel voor kiezen, alleen als het om echt iets kostbaars gaat oid.
Maar deze site loopt echt de boel te flessen. Ik denk dat ik maar een mailtje naar kassa of radar stuur want dit gaat nergens over.
greetzz

Juist wel. Anders kan je net zo goed via Ideal betalen. Rembours is er niet alleen, zodat je daadwerkelijk een doos krijgt, maar ook dat je kan bekijken hoe en wat. Mijn telefoon heb ik bijv ook via rembours besteld. Puur voor mijn eigen zekerheid. Ik heb het pakketje geopend, de telefoon nagekeken, aan en uit gedaan en dan pas ondertekend en betaald. De bezorger deed niet moeilijk daarover.

Als je via rembours betaald mag je zelfs het pakje niet inkijken voordat je de bezorger betaald, dus dan kunnen ze net zo goed een baksteen in je pakketje doen.

Maar ik denk dat het wel duidelijk is dat dit een oplichter is die eigenlijk zo snel mogelijk van het web moet verdwijnen!

Juist wel. Anders kan je net zo goed via Ideal betalen. Rembours is er niet alleen, zodat je daadwerkelijk een doos krijgt, maar ook dat je kan bekijken hoe en wat. Mijn telefoon heb ik bijv ook via rembours besteld. Puur voor mijn eigen zekerheid. Ik heb het pakketje geopend, de telefoon nagekeken, aan en uit gedaan en dan pas ondertekend en betaald. De bezorger deed niet moeilijk daarover.

De regels zijn echt anders hoor. http://www.internetkassa.nu/rembours hier staat wel iets daarover. http://www.postnl.nl/voorthuis/pakket-versturen/pakket-met-betaalservice/ de regels van Postnl
Dat een bezorger er niet moeilijk over deed, maakt niet dat de regel dan ook zo is.
greetzz

Beste ..........,

Wij maken gebruik van onze ons eigen transportbedrijf (onderdeel van Kilinc). Wij zijn maanden bezig geweest om dit alles te organiseren. Geen makkelijke klus omdat we door heel Nederland gaan bezorgen. Ons vuurwerk is opgeslagen in een beveiligde bunker in Rotterdam waar ook ons vuurwerk binnen komt. Het adres hiervan kunnen wij niet bloot geven in verband met de veiligheid en mogelijke diefstal. Wij kunnen zo goedkoop leveren omdat we het vuurwerk direct inkopen bij leveranciers voornamelijk uit Italië. Het vuurwerk ligt dus niet op ons kantoor in Veghel dus snel even foto's maken van het vuurwerk is niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Ronald
http://www.sterkvuurwerk.nl

Juist ja :bonk:
Mogelijke diefstal :cool:

En onder rembours laten bezorgen is in verhouding echt heel erg duur. Ik zou er niet snel voor kiezen, alleen als het om echt iets kostbaars gaat oid.
Maar deze site loopt echt de boel te flessen. Ik denk dat ik maar een mailtje naar kassa of radar stuur want dit gaat nergens over.
greetzz

Zou zeer netjes van je zijn!

p.s. De facebook likes blijven groeien!

Op frakpyromaniacs zijn ze er ook druk mee bezig, bizar dat iemand nog zo lang met deze mogelijke oplichting door mag en kan gaan.

Waarschijnlijk voeren ze deze praktijken ook door in andere branches en niet alleen in vuurwerk! Ik hoop dat deze site dmv justitiele middelen opgerold kan worden. Anders verdwijnt deze site vanzelf wel op 27 december.....en met al het geld! De tijd dringt dus, anders een hoop gedupeerden de laatste 4 dagen!

ik werk zelf bij een bekende bezorg dienst
maar bij ons is het eerst betalen en dan pas krijg je je pakketje
geen geld,geen pakket en zeker niet openmaken

wie weet staat het geld nog op een tussen rekening van de mensen die dit weekend wat besteld hebben bij sterkvuurwerk

zie hier voorwaarden van de ideal betalling van shoppagina ( dus het geld moet nog op een tussen rekening staan zie hieronder )

Veelgestelde vragen - Administratie & iDEAL

Hoe vaak en hoe laat verwerken jullie de betalingen en hoe lang duurt het voordat het geld echt op mijn rekening staat?

iDEAL transacties komen in eerste instantie op een iDEAL tussenrekening terecht. Daar worden ze normaliter voor 2 werkdagen opgespaard en in 1 bedrag gestort op de rekening van 'Stichting Derdengeld'. De uitbetalingsbatch draait iedere avond. Dat houdt in dat e.e.a. dan weer afhankelijk is van het interbancaire betalingsverkeer. In totaal kan men uitgaan van 3 à 4 werkdagen voordat iDEAL betalingen zijn voltooid.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan