PAS OP VOOR OPLICHTING!!! www.sterkvuurwerk.nl

Afhaaltijd

De afhaaltermijn geldt als vaste termijn, tenzij partijen anders overeenkomen. Bij het niet binnen de termijn afhalen van de bestelde goederen door de consument, heeft de dealer het recht de overeenkomst ongeldig te verklaren. Gaat de ondernemer binnen de gestelde termijn niet tot aflevering over, dan heeft de consument het recht zonder rechterlijke tussenkomst de overeenkomst ontbonden te verklaren

staat bij spelregels haha wel leuk afhaaltijden terwijl ze aleen verzenden haha wat een flop site..

Kijk alleen die facebook site al,Steeds dezelfde persoon die overal commentaar/reacties opgeeft en ook de facebook site is sinds enkele dagen in de lucht.

Ook grappig om te zien dat ieder reactie op FB wordt verwijderd als je aangeeft iets ergens goedkoper te hebben gevonden.

Ook de waarschuwing van iemand dat dit om oplichting gaat is opeens foetsie.

maarja ze verzamelen wel veel likes van onwetende, hoop niet dat mensen zo hun zuurverdiende centen kwijtraken.

Ik heb de desbetreffende importeurs waarvan hun collectie op staat vermeld een mailing gestuurd met de vraag of deze winkel bekend is.

Wordt nader vervolgd.

En ook nog het lef hebben om op onze facebook pagina te gaan reageren, bestel op sterkvuurwerk bla bla bla..

Yep. ze spammen de facebookpagina van Vrolijk Vuurwerk ook vol :(

Ik heb de desbetreffende importeurs waarvan hun collectie op staat vermeld een mailing gestuurd met de vraag of deze winkel bekend is.

Wordt nader vervolgd.

Zou je mij een PM willen sturen als je meer weet? Als het fraude is gooi ik het ook op mijn Facebooksite.

Sterkvuurwerk.jpg

Sorry, beetje rommelig! Wordt echter vervolgd!
En ja, ik mail onder vals adres en houd me dom. Moet geloofwaardig blijven :bye:

''Ze voldoen aan de regels en hebben een speciaal transportbedrijf!''
(Dat wagenpark klopte dus niet, haha.)

En Oja!
''Schroom jullie niet ze te contacteren!''

zo die site ziet er betrouwbaar uit .
als je niet goed oplet fiets je zo in de val .
ik heb net ff gekeken en het lijkt er op dat hij bepaalde foutjes heeft bij gesteld .

niet te min ben ik wel blij dat hier iemand is die goed heeft opgelet en ons waarschuwt .
dat bespaart ons een boel leed .
ik hoop dat het jullie lukt deze vent te ontmaskeren .

Ook grappig om te zien dat ieder reactie op FB wordt verwijderd als je aangeeft iets ergens goedkoper te hebben gevonden.

Ook de waarschuwing van iemand dat dit om oplichting gaat is opeens foetsie.

maarja ze verzamelen wel veel likes van onwetende, hoop niet dat mensen zo hun zuurverdiende centen kwijtraken.

Ik was diegene,die op hun Facebook pagina,deze link geplaatst had en overal neer had gezet,scam,niks kopen,oplichting.Ik kan nu nergens meer iets plaatsen op die site:(.Jammer dat er steeds meer mensen bijkomen die die pagina liken en er (ik hoop van niet) intrappen.
Hopelijk wordt hierr snel iets aan gedaan!

Die Romeinse Kaarsers zien er ook goed uit ....
Pfff, snel op slot die handel !! Ben afgelopen jaar ook een keer opgelicht en daar wordt je niet vrolijk van :bonk:

@ !-joost-!
vraag eens waar je je bestelling kunt afhalen als je dat wilt .
want ze geven wel aan dat het adres die op de site niet klopt .
dus wat ik mij dan afvraag is wat klopt dan wel .
vraag dan ook eens waarom dat aangegeven adres niet klopt .

Die Romeinse Kaarsers zien er ook goed uit ....
Pfff, snel op slot die handel !! Ben afgelopen jaar ook een keer opgelicht en daar wordt je niet vrolijk van :bonk:

Dat geloof ik graag, al ben ik bang dat er nu al mensen hun geld kwijt zijn aan vuurwerkpeilen en Romeinse kaarsers.
Al hoop ik en dan heb ik misschien dan wel te veel vertrouwen in de medemens dat men zelf al door heeft dat dit zaakje stinkt.

Back
Bovenaan