PAS OP VOOR OPLICHTING!!! www.sterkvuurwerk.nl

Heb net ook even op de site gekeken en zag het volgende,

Vooruitbetaling

De dealer is gerechtigd alvorens werkzaamheden en leveringen aan te vangen, vooruitbetalingen van de consument te verlangen voor de nakoming van de betalingsverplichtingen van de consument tot maximaal 100% van de overeengekomen prijs. Indien de dealer surséance van betaling krijgt of failliet wordt verklaard en een vooruitbetaling niet of niet volledig kan worden terugbetaald, zal Cafferata Vuurwerk op verzoek van de consument één of meer dealers aanwijzen die de overeenkomst alsnog zullen uitvoeren onder verrekening van de vooruitbetaalde som. Deze aanwijzing zal zo spoedig mogelijk geschieden, maar in ieder geval binnen tien werkdagen nadat de consument daartoe zijn verzoek bij Cafferata Vuurwerk heeft ingediend en zoveel mogelijk in overleg met de consument.

Indien het niet mogelijk is de overeenkomst op de hierboven aangegeven wijze uit te voeren conform de oorspronkelijke overeenkomst stelt Cafferata Vuurwerk zich garant voor teruggave van de vooruitbetaling aan de consument. Cafferata Vuurwerk betaalt binnen vijf werkdagen, nadat door de consument is aangetoond dat de uitvoering onmogelijk is, de vooruitbetaalde som aan de consument. Naast het hierboven bepaalde heeft de consument te allen tijde het recht de overeenkomst te ontbinden. Cafferata Vuurwerk betaalt binnen tien werkdagen nadat de consument daartoe een verzoek heeft ingediend.

Ben benieuwd of Cafferate hiervan af weet?

Ik zit zelf ook in het transport.
Nu zou het met een vrachtwagen kunnen als deze adr goederen mag vervoeren.
Maar niet door heel Nederland voor een bedrag vanaf €50,-.
Postorder bedrijven mogen dit niet.
Heb dhl,post nl en ups nog nooit met oranje adr bordjes rond zien rijden

dat klopt. Maar zie je jezelf met een 13.60 Tiger. Al door van die smale straatjes gaan. Hoog uit met ee n bak wagentje :)

In De Telegraaf staat zelfs een advertentie (pagina 15). Ze hebben er wel flink werk van gemaakt...

Ik heb de desbetreffende importeurs waarvan hun collectie op staat vermeld een mailing gestuurd met de vraag of deze winkel bekend is.

Wordt nader vervolgd.

Ik heb vrijdag al een mail gestuurd naar Lesli met deze vraag:

Beste Rick,

Deze website zegt ons helemaal niets, is bij ons niet bekend.

Met vriendelijke groeten,
Mit freundlichem Gruß,
Best regards,

[Naam]

Lesli Vuurwerk BV

www.lesli.nl

>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
>
> Beste,
>
> Goeden dag,
>
> Klopt het dat jullie leverancier zijn van http://www.sterkvuurwerk.nl/?
> Er gaan geruchten dat deze site nep is en zag de Hummer daar staan.
> Graag hoor ik van u.
>
> Mvg.
> Rick

Klopt, wat Lesli je heeft geantwoord.

Maar ze gaan voor de zekerheid navragen of het niet via een bevriende winkelier van een bestaande klant van Lesli wordt aangeboden.

Dit hoor ik nog.

Cafferata gaat er ook achteraan, zijn niet bekend met hun.
Zij worden namelijk in de voorwaarden genoemd...

Vooruitbetaling

De dealer is gerechtigd alvorens werkzaamheden en leveringen aan te vangen, vooruitbetalingen van de consument te verlangen voor de nakoming van de betalingsverplichtingen van de consument tot maximaal 100% van de overeengekomen prijs. Indien de dealer surséance van betaling krijgt of failliet wordt verklaard en een vooruitbetaling niet of niet volledig kan worden terugbetaald, zal Cafferata Vuurwerk op verzoek van de consument één of meer dealers aanwijzen die de overeenkomst alsnog zullen uitvoeren onder verrekening van de vooruitbetaalde som. Deze aanwijzing zal zo spoedig mogelijk geschieden, maar in ieder geval binnen tien werkdagen nadat de consument daartoe zijn verzoek bij Cafferata Vuurwerk heeft ingediend en zoveel mogelijk in overleg met de consument.

Indien het niet mogelijk is de overeenkomst op de hierboven aangegeven wijze uit te voeren conform de oorspronkelijke overeenkomst stelt Cafferata Vuurwerk zich garant voor teruggave van de vooruitbetaling aan de consument. Cafferata Vuurwerk betaalt binnen vijf werkdagen, nadat door de consument is aangetoond dat de uitvoering onmogelijk is, de vooruitbetaalde som aan de consument. Naast het hierboven bepaalde heeft de consument te allen tijde het recht de overeenkomst te ontbinden. Cafferata Vuurwerk betaalt binnen tien werkdagen nadat de consument daartoe een verzoek heeft ingediend.

Reacties inzake dit topic op de Facebook-pagina worden doorgaans binnen 5 minuten verwijderd. Dan weet je wel genoeg!

gewoon iedereen die hier komt op het forum vandaag ff rapporteren dan gebeurt er misschien wel iets mee.
beetje zielige lui.
of allemaal spammen met berichten dat je vooral niet moet kopen;-) heb het net gedaan, mijn berichtje heeft er 7 minuten opgestaan.
greetzz

gewoon iedereen die hier komt op het forum vandaag ff rapporteren dan gebeurt er misschien wel iets mee.
beetje zielige lui.
of allemaal spammen met berichten dat je vooral niet moet kopen;-) heb het net gedaan, mijn berichtje heeft er 7 minuten opgestaan.
greetzz

Daar zijn ze idd snel mee, ze verwijderen alles behalve de positieve berichten van lui die erin trappen :frusty:

Mijn berichtje net ook in 5 minuten weg. Lijkt alsof je nu helemaal niets meer kunt plaatsen. Hopelijk zijn de positieve reacties ook fake. Triest als je zo je geld wilt verdienen :angry:

En toch zullen er weer het nodige aantal mensen instinken. Erg jammer dat dit moet gebeuren. Hoop dat deze website en facebook pagina snel gesloten worden.
Er staan trouwens wel een paar grappige dingen op de website, namelijk: Vuurpeilen, Steek vuurwerk aan met een kont of sigaret!

Back
Bovenaan