PAS OP VOOR OPLICHTING!!! www.sterkvuurwerk.nl

FB post

ONZE EXCUSES!

De kortingscode van vandaag voor 20% korting was helaas niet geactiveerd door ons waardoor het niet werkte... Excuses voor alle mensen die vandaag besteld hebben. Degene die besteld hebben krijgen het te veel betaalde bedrag a.s. Maandag op hun rekening teruggestort.

Vandaag en morgen kun je een nieuwe kortingscode gebruiken voor 21% korting: korting21

Wow ze gaan geld terugbetalen :shocked: zou het dan toch....

Waarom maandag? en niet direct.? hij ziet het nu toch dus regelen die handel.
Alsof het hier om een multinational gaat.

Ik weet dat de meeste hier niet graag naar de politie loopt, maar als een grote groep vuurwerk liefhebbers dreigt te worden opgelicht kan men toch een telefoontje plegen?

Lol, let maar op dat ze dan 1% gaan terug betalen want dat is tenslotte wat er staat dat mensen 1% teveel hebben betaald. Stel je hebt voor 200 besteld, dan heb je 40 korting gehad en dus 160 overgemaakt, echter had je met 21% recht op een korting van maar liefst 42 euro gehad, dus storten ze in dit geval 2 euro terug en kunnen ze nog even vrolijk verder gaan, mits wij het fout hebben en ze eerlijke bedoelingen hebben.

Scherp opgelet !

ik vermoed ook maar 1%

Lol, let maar op dat ze dan 1% gaan terug betalen want dat is tenslotte wat er staat dat mensen 1% teveel hebben betaald. Stel je hebt voor 200 besteld, dan heb je 40 korting gehad en dus 160 overgemaakt, echter had je met 21% recht op een korting van maar liefst 42 euro gehad, dus storten ze in dit geval 2 euro terug en kunnen ze nog even vrolijk verder gaan, mits wij het fout hebben en ze eerlijke bedoelingen hebben.

Mensen die goede getrouw bestellen en hun duur verdiende centen kwijtraken.

Heb zoiets eerder gezien was ook zoiets vaags was jaren terug op marktplaats

Dat bedrijf contacten waar het geen bezoekadres is !

Tussenhandel wellicht, staan ook wel nieuwe producten tussen... Het zou natuurlijk kunnen maar leveren boven de €50 bestelling is gratis. Dat zijn stevige kosten.

we zouden voor de grap een oplichters topic kunnen aanmaken toch .
het zou nog wel eens handig zijn dat we met zijn allen weten hoe deze types te werk gaan .
want van onwetendheid moeten zij hebben .

Het zou natuurlijk kunnen maar leveren boven de €50 bestelling is gratis.

Het zou niet kunnen aangezien vuurwerk op bestelling niet zo maar vervoerd mag worden, of je hebt een vrachtbrief nodig voor elke aparte bestelling en dat gaát hem niet worden dus het is totale onzin.

En boven do 50 euro gratis, laat mij niet lachen. Zelfs al zitten ze op een centraal punt in NL en ze moeten een bestelling van 51,20 oid bezorgen in Den Helder komen ze qua benzinekosten en arbeidsloon al ver boven dat bedrag uit, tel daarbij afschrijving auto, pand en belasting die ze moeten afdragen.... Compleet faal :)

Het zou niet kunnen aangezien vuurwerk op bestelling niet zo maar vervoerd mag worden, of je hebt een vrachtbrief nodig voor elke aparte bestelling en dat gaát hem niet worden dus het is totale onzin.

En boven do 50 euro gratis, laat mij niet lachen. Zelfs al zitten ze op een centraal punt in NL en ze moeten een bestelling van 51,20 oid bezorgen in Den Helder komen ze qua benzinekosten en arbeidsloon al ver boven dat bedrag uit, tel daarbij afschrijving auto, pand en belasting die ze moeten afdragen.... Compleet faal :)

Voor zover ik weet mogen wij als verkooppunt alleen leveren/verkopen op de plek waarvoor de vergunning is afgegeven. En daarom mag bezorgen niet, omdat je het levert op een andere plek dan de vergunning staat.

Daarom zou het dus in mijn ogen niet kunnen om vuurwerk te bezorgen, als het wel zou mogen waren er vast meer geweest die daar wat mee deden.
Het is natuurlijk wel een mooie service naar je klanten toe, als het wel zou mogen ;)

zo werkt dat natuurlijk niet hahaha
als je richting den helder moet gaan ze niet eerst heen en vervolgens terug om de volgende naar den helder te brengen, ze nemen dan meteen 10 - 20 of 100 bestellingen mee die richting op :p

Met een vrachtwagen zeker haha. Droom verder. Vrachtwagens doen inpreciepe helemaal geen pakket bezorging. Hoog uit die hele lange bussen met trailer er achter. Ben benieuwd of het totaal oplichterij is of niet. Moet zeggen dat het lekker pech is voor degene die erin zijn getrapt. Mensen kopen nog te vaak op internet maar raak zonder de webwinkels een beetje redelijk te checken.

Zullen we met zn allen de man een 10tje bestellen .
Kunnen we in iedergeval aangifte doen en ervoor zorgen dat ie flink voor gaas gaat :devil:

zo werkt dat natuurlijk niet hahaha
als je richting den helder moet gaan ze niet eerst heen en vervolgens terug om de volgende naar den helder te brengen, ze nemen dan meteen 10 - 20 of 100 bestellingen mee die richting op :p

Haha denk jij nu echt dat zij zoveel bestellingen rond gaan krijgen, althans dan mogen we niet hopen :(

Back
Bovenaan